• Hiya!
    Ik ben er achter, en ik haat het. Ik heb faalagst, met mijn 2 black out's en vorig jaar dat ik mijn boekbespreking niet durfde te doen. Maar vorig jaar had ik haast nooit een black out, en dit jaar al 2.
    Serieus, ik haat het.
    Ik ben zo bang dat ik het freaking ga verkloten. Mijn cijfer voor Duits heb ik nog niet terug, en voor frans had ik mooi een 1 te pakken.
    Grr.
    Klote faal angst.

    Iemand hetzelfde?

    Ik niet, school kan me eigenlijk niet veel schelen. Dus 'k heb er gelukkig geen last van, maar 'k doe wel te weinig moeite juist omdat het me niets kan schelen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb ook faalangst. Echt vreselijk. |:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik had dat ook een soort van voor mijn examens van kerst (vorig jaar). Ik wist alle antwoorde enzo, maar ik voelde mij gewoon niet op mijn gemak. Ik had keiveel buikpijn, kende niemand uit heel dat klaslokaal en was supernerveus. Na die terrible examens heeft mijn ma naar de apotheek gehold en heeft ze mijn kalmeringspillen gegeven, een of ander plantaardig iets. Help echt héél goed.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wij worden er nog voor getest,maar ik word altijd heel erg verlegen en dn lijkt het alsof mijn hele hoofd onder het zweet zit(wat dus niet zo is) als ik iets alleen moet doen of voor een groep moet staan.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik heb ook faal angst vreselijk !