• Ik weet niet waar het moet staan, dus ..
    Oke, ik moet dus even uitblazen. Ik heb dus een hele leuke dag gehad, ben naar een Mylène make-up workshop geweest, met een goede vriendin. Het was echt super. & ik was toch geschminkt, dus dat zou mooi uitkomen, want ik zou deze avond naar een fuif gaan, van kamp. Een hele grote, van heel het verbond, samen met een andere goede vriendin. We zouden het super hebben, & vooral ik. Want ik zou een jongen terugzien, waar ik al een jaar over verliefd ben :X Zegt die vriendin opeens, dat ze niet mee kan. Heb ik het aan een goede vriend van me gevraagd, of die met me mee wil. & hij wil wel, maar hij durft niet, omdat hij niet mee was geweest op dat kamp. Dus, blijf ik vanavond waarschijnlijk gewoon thuis. Terwijl ik er zo hard naar had uitgekeken. Ik zit hier nu gewoon te huilen. Ik mis hem echt zó hard, mijn crush. Ik zou hem eindelijk terug zien, gaat er niemand mee (huil)
    Edit:
    Het gaat dus niet door. Mijn beste vriend zijn ouders zijn weg, tot heel laat. & hi kan ze niet bereiken. Dus ik blijf thuis. Mag ik

    goverdomme eh, ik wilde zo graag gaan! ik hoop echt dat ik die ooit nog zie, want hij komt niet meer op msn & zijn gsm-nummer heb ik niet en en en ... oke, ik ben desperate (huil) sorry voor de taal en zo
    Edit 2:
    Ik ga wel ! crushie, here I come (A)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 19:58 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Veel geluk op die fuif


    Als die iemand nog steeds mee gaat


    I Got My Party Tonight<33

    Haha veel plezier (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Weet je, lieve mensjes, ik ben blij dat jullie zo'n lieve reacties schreven ! Maar, nou ja, het was niet echt een succes, ginder.. Het was echt zó saai, er was bijna niemand. En HIJ al helemaal niet --" Duss .. Ik hoop dat ik hem ooit eens ergens anders tegen kom :) Dus, dankje allemaal!! <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California