• Echt waar ik ging net Thee leutjes en koffie jatten onder,En ik loop dus weer rustig naar mijn kamer,Zet mijn koffie en koekjes op mijn tafel neer.Ik draai me om om mijn laptop op schoot te zetten en er zijn nog maar twee koekjes terwijl mijn zusjes en broertje enzo er niet in waren in mijn kamer.en zelf heb ik ze ook niet op gegeten,echt eng!

Hebben jullie dat ook wel eens of iets anders wat verdwijnd of verplaatst zonder jou aanraking?

Jaman, gisteren vloog mijn teddybeer nog een rondje door de kamer, viel en brak zijn poot.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Eng! Misschien heb je wel muizen in je huis???

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

super teddy xD omg Hahaha das echt eng ja.

nerveus schreef:
    Eng! Misschien heb je wel muizen in je huis???

Ja maar die jatten alleen dingen van mij als ik de huur niet betaal ^^

Omg wat eng O.O

Omg nu moet ik echt gelijk aan The Grudge denken ik vind die film zo eng en zoiezo enge films vind ik al eng ik denk altijd dat die dan ook echt uit komen!

Misschien een soort verbeelding? Of had je ze al op en ben je het vergeten? (Dat kan, want dat had mijn nicht een keer, en later herinnerde ze zich opeens dat ze haar chips al op had gegeten. xD)

Of.. i dont know xD

You can run but not hide

MyLicious schreef:
    Misschien een soort verbeelding? Of had je ze al op en ben je het vergeten? (Dat kan, want dat had mijn nicht een keer, en later herinnerde ze zich opeens dat ze haar chips al op had gegeten. xD)

Of.. i dont know xD

Ja dat kan ook,Jij bent slim!.Thnx maar als nog ik heb soms wel is van die onverklaarbare dingen, echt eng xD