• Nena - Wir sind Wahr

    Ik heb hem nu net gezien. Ik ben zo verliefd op die clip. Hij is gister op VIVA geweest (maar dat heb ik niet dus kon ik hem niet zien) toen ik op school een berichtje kreeg dat hij online stond wist ik niet hoe snel ik thuis moest komen na de les :’D.

    Heel veel mensen vinden hem absurd en gestoord maar hij is gewoon helemaal Nena en je zult Nena moeten begrijpen wil je de clip begrijpen :Y). Ik vind hem echt helemaal geweldig. Vooral als Sakias (zoon van Nena) aan het mediteren is *kwijl* -de jongen met de blonde haren- hij staat dan achter een Aziaat en dan zijn ze samen zo’n ontspannings dinges aan het doen (geen idee hoe die sport heet). En als Larissa (dochter van Nena) rondjes aan het draaien is in der rode jurk. Ik vind het zo schattig. Ik vind der echt zo mooi met der zwangere buik.

    Oké ik moest even mijn vrolijkheid met jullie delen :’D. En ik dacht dat het wel zo leuk was voor de andere Nena-liefhebbers hier op Quizlet om jullie even op de hoogte te brengen.

    Oja, op het einde. Zie je Simeon (nena’s jongste zoon) super stoer in slomotion salto’s maken. Dat vond ik ook heeeeel gaaf -hij is het gozertje met de zwarte/donkere kleren aan-(krul)

    Oja nog een oja. Op een gegeven moment zie je ze allemaal heel erg weird schudden. Dat is een hele intense meditatie, genaamd de 'dynamische meditatie' [/volkomen overbodige info maar boeie :'D]
    xx.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 15:21 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga hem bekijken ;D

    Nu ook Youtube versie.


    Wie du mir, so ich dir.

    Die jurk van Larissa is mooi 8D
    en Sakias heeft Legolas-haar:Y)
    MAAR. Nena had toch vier kinderen :3?

    [ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 20:18 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Viva is cool :Y)
    Maar ik ben geen fan van Nena "fzo, maar toch bedankt het mee te delen in naam van de wel-Nena fans :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Hopeless schreef:
    Die jurk van Larissa is mooi 8D
    en Sakias heeft Legolas-haar:Y)
    MAAR. Nena had toch vier kinderen :3?
    Ja klopt. Als het goed is ligt Samuel op een gegeven moment op de grond te slaan :'D. En simeon komt op het einde van de clip, als die kinderen zeg maar om en om door de lucht 'zweven' is hij diegene met de donkere kleren aan. En haar man die komt ook heel vaak in beeld. Met zijn vlechtjes in zijn sikje en zijn half lange haar.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja klopt. Als het goed is ligt Samuel op een gegeven moment op de grond te slaan :'D. En simeon komt op het einde van de clip, als die kinderen zeg maar om en om door de lucht 'zweven' is hij diegene met de donkere kleren aan. En haar man die komt ook heel vaak in beeld. Met zijn vlechtjes in zijn sikje en zijn half lange haar.
    Simeon heb ik gezien, maar Samuel niet :p En wat heeft Nena met de letter S? :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    (...)Simeon heb ik gezien, maar Samuel niet :p En wat heeft Nena met de letter S? :p
    Dat vraag ik me ook al heel lang af :'D


    Wie du mir, so ich dir.