Seel schreef:
gewoon heel lang op blijven en dat een weekje volhouden , je lichaam moet op de duur wel moe worden
Dat moe je juist níet doen. Ja, ik spreek uit ervaring want ik heb al slaapproblemen sinds een jaar en half.
Je kan van die trucjes gebruiken als; warme melk met honing, voor je gaat slapen een warm bad nemen, een boek lezen, etc. Niet dat dat bij mij werkte, maar ik ben gewoon een moeilijk geval. Ik ben naar de dokter gegaan en die schrijft
geen echte slaappillen voor, maar meer kalmeeringspillen waar je niet aan verslaafd raakt + het is op basis van iets wat je zelf in je hoofd hebt gemaakt dus compleet veilig. Dat hebben ze mij voorgeschreven en dat hielp een paar dagen. Maar bij mij was het; ik kan een paar weken totaal niet slapen en dan opeens een week of zo wel en zo verder.
Wat je zeker
niet moet doen is je GSM naast je laten liggen, dat verstoort het slapen en ook niet meer naar je iPod/mp3 luisteren. Dat is hetzelfde als een GSM naast je leggen.
Je kan bijvoorbeeld ook proberen om je op je rug te leggen, je ogen te sluiten, handen op je buik te leggen en vier tellen inademen en vier tellen uitademen. Zo wordt ook je hoofd leeg + ga je automatisch rustiger worden.
Succes!