• maar ik heb het gedaan.
    En dan heb ik het over lezen in de kerk op de begrafenis van mijn overgrootmoeder.

    Ze is zaterdag (12 september) gestorven.

    Maar vandaag was het dus de begrafenis en ik, samen met mijn zussen, gingen iets voorlezen tijdens de mis zegmaar. Het was echt vreselijk moeilijk. Vooral dan het feit dat ik ieder moment in tranen kon uitbarsten. Maar tijdens het lezen deed ik dat dus niet. Naja, achteraf, toen we weer gingen zitten barste ik gewoonweg in tranen uit, maar ik ben echt blij dat ik het heb gedaan.

    Ja, sorry, dit moest ik gewoon zeggen, want ik ben best trots op mezelf dat ik het heb kunnen lezen zonder te stotteren ofzo.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Heel knap van je, zeker op zo'n moment
    Gecondoleerd en sterkte met je verlies
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    Heel knap van je, zeker op zo'n moment
    Gecondoleerd en sterkte met je verlies

    Echt heel moedig van je. En je mag best trots zijn op jezelf, zou je overgrootmoeder ook zijn geweest. :')
    Nog veel sterkte, meid. <3

    Heel knap van je, gecondoleerd.
    Ik weet wat je hebt moeten doorstaan, ik heb het ook gedaan op de begravenis van mijn vader. (flower)

    heel moedig van je lieverd <3
    En nog steeds, wens ik je heel veel sterkte toe!
    In gedachten ben ik bij je <3
    Iloveyou.

    DutchAngel schreef:
    Heel knap van je, zeker op zo'n moment
    Gecondoleerd en sterkte met je verlies
    xoxo

    [ bericht aangepast op 17 sep 2009 - 20:38 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Wow, zoiets kan ik niet. ._.
    Echt super knap van je en gecondoleerd.


    You'll never dream alone. <3

    Sterkte!
    Ik ken je oma dan wel niet, maar ik denk wel dat ze trots op je is dat je het hebt gedaan.

    Gecondoleerd.

    Heeeel veel sterkte. (flower)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2009 - 20:44 ]


    -

    Heel knap.
    Toen mijn vader was overleden durfde ik mijn zelfgemaakte gedicht niet op de crematie voor te lezen, dus ik heb onwijs veel respect voor jou!

    Onwijs veel sterkte, en gecondoleerd!

    Ik ben een luisterend oor, als je daar behoefte aan hebt..


    -

    Lieverd, dat is heel erg moedig van je geweest En ik weet zeker dat ze nu ook trots op je is<3 maar als nog; veel sterkte meis<3, ben er voor je(flower)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heel erg moedig van je meid! Ik zou het zelf niet gekund hebben. Twee jaar geleden is mijn overgrootmoeder gestorven. Ze was heel oud en de laatste tijd was haar gezondheid heel erg achteruit gegaan. En ik vergeet nooit die morgen toen mijn oma belde dat mijn overgrootmoeder die morgen in haar slaap was gestorven. De dag van de begrafenis voelde ik me zo ellendig..ik dacht dat het verdriet nooit over zou gaan..We zijn nu twee jaar verder en ik mis haar nog altijd maar ik heb mijn verdriet eindelijk een beetje een plaatsje kunnen geven. Soms helpt praten over je verdriet ook. Ik kan alleen maar zeggen: HEEL VEEL STERKTE. Ik weet wat je nu meemaakt en ik leef met je mee.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2009 - 22:53 ]

    Veel sterkte!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Wow, heel knap van je! En veel sterkte<3. Toen mijn opa overleed bevond ik me in dezelfde situatie als jou. Uiteindelijk heb ik mijn zelfgemaakte gedicht wel voorgelezen. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Knap dat je dat durfde!
    En heel veel sterkte <3


    Never run out of reasons to smile...