• Welkom bij het toneelstuk van je leven: Highschool.
    Er zijn een aantal hoofdrollen in dit stuk. De cheerleaders, de sporters en de skaters.
    En dan heb je natuurlijk ook nog de sukkels. Dat zijn de studiebollen, het orkest, zangers/zangeressen, acteurs/actrices en de dansers/danseressen.
    Ik ben Pip en ben 15 jaar. Ik heb niet één van de hoofdrollen in dit toneelstuk. Ik behoor tot de catagorie: 'sukkels.' Ik haal altijd goede cijfers en ik ben gek op dansen, zingen, acteren en fotograferen.
    Ik werd altijd al een beetje gepest maar veel trok ik me er niet van aan. Sindskort zit er een nieuwe jongen bij ons op school. Hij ziet mij niet staan ik hem wel.
    To do:
    Veranderen voor The Stranger.

    Oké that's the story.
    Rollen:
    Bff van Pip; Fighter
    Andere bf van Pip; Desolate
    Beste vriend van Pip; Mistake
    'The stranger.' de nieuwe jongen dus; Conspiracy
    Cheerleader one; Tranquillity
    Cheerleader two; xEmergency
    Cheerleader three; Jools
    Skatergirl one; Broadway
    Skatergirl two; Mistake
    Skaterboy one; Chris
    Skaterboy two; Jmaes

    Meer ideeën voor een rol? zet het erbij.
    I need:
    Name:
    Age:
    Picture:

    x

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 19:50 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gelukkig maar :'D
    -RenéehoudookvanMarleen-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Name: Selina Nunes.
    Age: 15 jaar.
    Picture: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=136898
    Of als die niet goed is :
    http://photos.posh24.com/p/218042/l/selena_gomez/the_dog_selena_gomez_best_friend.jpg

    Maakt niet uit welke rol :')


    I found myself in Wonderland.

    Meld mij wanneer het eerste deel er is, puupske!


    rules don't stop me

    Ik wil een skater/gangster meisje wezen. :'D
    Ennnn,
    ik ben Whitney, en 17 jaar oud, en de foto komt eraan!

    Of neen ik zie nu dat al de meisjes rollen al bezet zijn, ik zal me invullen voor beste vriend Pip :')


    I found myself in Wonderland.

    Name: Riven Stone.
    Age: 17.
    Picture: http://fc00.deviantart.com/fs39/i/2009/001/6/e/At_the_River_by_HisHalfElf.jpg


    I found myself in Wonderland.

    @Mistake
    is goed maar je mag best zelf nog een meisjes rol bedenken. Er komt ook nog een skate clubje.
    @Jools
    Ja doe ik :'D
    @Barb
    je hebt de rol.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kies jij maar de jongen of het meisje, en als je het meisje kiest zou je me dan in het skatergroepje steken ? x')
    En als je de jongen neemt dan kun je nog altijd vragen voor een andere foto want ik begrijp als je die foto wil nemen voor die ene stranger (he's hot, Aduuuh) x'P


    I found myself in Wonderland.

    Je mag een dubbel rol :'D
    En die foto is hot jaw :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jhuuh, lucky me (krul)


    I found myself in Wonderland.

    Moet ik nog een skaterboy soeeken?
    (cat)


    I found myself in Wonderland.

    Skater Boy
    Name: Jack Reynolds
    Age: 17
    Picture: Klik , maar ik denk dat die er te oud uit ziet :'D Anders deze.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 19:48 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Dank jullie :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kan niet wachten op de proloog _O_


    I found myself in Wonderland.