• Welkom bij het toneelstuk van je leven: Highschool.
    Er zijn een aantal hoofdrollen in dit stuk. De cheerleaders, de sporters en de skaters.
    En dan heb je natuurlijk ook nog de sukkels. Dat zijn de studiebollen, het orkest, zangers/zangeressen, acteurs/actrices en de dansers/danseressen.
    Ik ben Pip/Yasmine en ben 15 jaar. Ik heb niet één van de hoofdrollen in dit toneelstuk. Ik behoor tot de catagorie: 'sukkels.' Ik haal altijd goede cijfers en ik ben gek op dansen, zingen, acteren en fotograferen.
    Ik werd altijd al een beetje gepest maar veel trok ik me er niet van aan. Sindskort zit er een nieuwe jongen bij ons op school. Hij ziet mij niet staan ik hem wel.
    To do:
    Veranderen voor The Stranger.

    Doen/niet doen?
    Weten jullie een titel?
    Pip/Yasmine?
    Rollen?
    Een celeb, zo ja wie?

    Lots of love, Renée.


    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 19:08 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doen/niet doen?Jaaa
    Weten jullie een titel?Uhm jammer geen inspi
    Pip/Yasmine?Yasmine
    Rollen?Jaa
    Een celeb, zo ja wie?uhm ik denk het niet


    I Got My Party Tonight<33

    Doen/niet doen? Doen :]
    Weten jullie een titel? To do: Change/changing for the stranger of zo? + ik weet niet of het change of changing is dus ...
    Pip/Yasmine? Yasmine
    Rollen? Jhuaaa 8D
    Een celeb, zo ja wie? Maakt niet uit

    Doen
    Love on highschool. The life of the highschool. (nee ik weet ook niks ;) )
    Yasmine
    rollen: ja
    Celeb: maakt niet uit ^^

    Conspiracy schreef:
    Doen/niet doen? Doen :]
    Weten jullie een titel? To do: Change/changing for the stranger of zo? + ik weet niet of het change of changing is dus ...
    Pip/Yasmine? Yasmine
    Rollen? Jhuaaa 8D
    Een celeb, zo ja wie? Maakt niet uit
    Die titel is leuk en eerlijk gezegt denk ik change want changing is de present nogwattes en dat was al iets een feit was? of al zeker ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doen/niet doen? Doen (:
    Weten jullie een titel? Ik denk (: Of gewoon Highschool.
    Pip/Yasmine? Yasmine
    Rollen? Jaa (:
    Een celeb, zo ja wie? Ik ga voor nee.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Decoy schreef:
    (...)Die titel is leuk en eerlijk gezegt denk ik change want changing is de present nogwattes en dat was al iets een feit was? of al zeker ofzo.

    Ja kan, is het dan niet: Changing myself for the stranger? of zo -ik krijg pas Engels dus ik weet 't niet echt goed :]

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ja kan, is het dan niet: Changing myself for the stranger? of zo -ik krijg pas Engels dus ik weet 't niet echt goed :]

    Ik heb al 4 jaar engels maar oké.
    Ik dacht To do: Change for the stranger. Maar volgens mij is het dan inderdaad changing omdat het al vast staat dat ze dat gaat doen dan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doen/niet doen? Doenn, zeker!
    Weten jullie een titel? Nope, sorry. 8D
    Pip/Yasmine? Yasmine! :Y)
    Rollen? Neeeh.
    Een celeb, zo ja wie? Geen idee. :'$

    Doen/niet doen? Doen
    Weten jullie een titel? /
    Pip/Yasmine? Pip
    Rollen? Ja want ik wil een rol
    Een celeb, zo ja wie? nee =]


    We can only learn to love by loving.

    Doen/niet doen?Doen ;]
    Weten jullie een titel? x
    Pip/Yasmine? Pip
    Rollen? jaaaa en kwil stiekem eentje
    Een celeb, zo ja wie? Nop


    Its Now or Never. <3

    Oké ik ga een rollentopic maken :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rollentopic.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wil je zeggen wanneer hij er is..


    I Got My Party Tonight<33

    Zal ik doen ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doen/niet doen? Doen.
    Weten jullie een titel? Veranderen voor The Stranger -> =3
    Pip/Yasmine? Yasmine.
    Rollen? Jhuaa.
    Een celeb, zo ja wie? Uuh, niet zo'n bekende anders is het té té als je begrijpt wat ik bedoel ;3.


    I found myself in Wonderland.