• Ja, vet in de zin van plakkerig en tja.. vet.

    Ik heb de laatste tijd dus heel snel vet haar. Terwijl ik dat anders nooit had, maargoed. Weten jullie wat ik kan doen om vet haar te voorkomen of om het tenminste uit te stellen?
    (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Van Andrelon heb je een shampoo 'Langer Fris' dat zorgt dat je haar minder snel vet word.
    Ik heb het zelf ook =O Maar ze zeggen dat talkpoeder door je haar gooien ook helpt omdat het het vet opneemt. Je haar droogt dan wel een beetje uit.


    Your make-up is terrible

    mijn haar is ok snel vet maar ook heel erg beschadigt eigenlijk moet je je eigen haar shampoo kunnen maken. wel handig voor vet haar maar ook voor beschadigt haar en roos. al heb ik dat niet maar kan handig zijn =D


    Love is the movement <3

    Je kan na het wassen ook een condisherner in je haar doen, van Anderelon Elvive of nivea. Dat werkt ook altijd wel. Let er wel op dat je tegen vet haar neemt! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik heb het ook altijd : (
    ik was mijn haar om de twee dage ofzo ^^
    droogshampoo helpt wel , kan je krijgen bij kruidvat


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb shampoo van de kapper (van Paul Mitchell) en was mijn haar om de dag, en dat helpt echt wel xd

    Bedankt voor de tips. (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb er ook snel last van. Als je dat hebt, moet je niet iedere dag je haar wassen. Om de dag is beter. En als je dingen als haarlak enzo gebruikt, goed uitwassen. Hopelijk heb je er wat aan ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb head & shoulders citrusvrucht. Anti-roos
    Voor vet haar.

    Dus tegen vet haar, alleen weet ik niet of die echt werkt. Ghaha :'D

    [ bericht aangepast op 14 sep 2009 - 16:30 ]


    Only losers can act the way you do

    Aaaaaaaah, Nynke heeft last van de hormooontjes! Geeft niets, heb ik ook. Ik douch elke dag, of op se minst was ik mijn haren onder de kraan. Dat is mijn tip 8D

    Misschien enkel shampoo gebruiken? Van alleen shampoo wordt mijn haar heel droog.


    No growth of the heart is ever a waste

    6000BRIEFJE schreef:
    Aaaaaaaah, Nynke heeft last van de hormooontjes! Geeft niets, heb ik ook. Ik douch elke dag, of op se minst was ik mijn haren onder de kraan. Dat is mijn tip 8D

    Die verdomde hormonen. :X


    "I shut my eyes in order to see.'