Ik heb drie nachten geleden gedroomd dat ik in Antwerpen ging horen of ze de Death note mangaboekjes al binnen hadden en een mevrouw leidde mij naar handtassen en portomonnees en liet mij er een paar zien en ik zei: 'Ik bedoel boekjes.' lacht die zo heel schraal en zegt dat ze morgen uitging en dat ze zenuwachtig was.
En toen ging in met mijn pa naar buiten en wouden we op een beek met bootjes varen, maar net toen wij wouden instappen in een bootje, glipten er enkele mensen voor ons en waren alle bootjes bezet. Toen kwam er een klein jongetje met een bootje aangevaren dat hij gepikt had voor zijn ouders zodat die toch nog konden varen, maar er gebeurde iets met dat bootje en zo dapper -kuch- als ik was, sprong ik daar in om die jongen te helpen. Toen viel hij er uit en dook ik achter hem aan. Eerst glipte hij tussen mijn handen door en de tweede keer kon ik hem met al mijn kracht uit het water trekken en ging ik naar de kant waar ik flauwviel en toen ik wakker werd in mijn droom, moest ik kotsen. :'D
[ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 21:10 ]
Let the Night embrace you