• BOEM
    Ja, ik vierde gister mijn verjaardag, en ik toen kreeg ik het 's avonds echt enooorm koud, ik kon alleen nog maar trillen. Toen werd ik duizelig en kreeg ik hoofdpijn, met een paracetamol ging het redelijk over maar ik werd wel heel moe.
    Toen ik vanmorgen wakker werd (Ik had met Naomy en Sebas op een 2 persoonsmatras geslapen in de huiskamer) toen had ik last van mijn rechterzij en ik was misselijk, ik kon amper eten. Tijdens de handbalwedstrijd deed het meer pijn maar ik kreeg ook honger. Ik kreeg een tosti, die kreeg ik met moeite naar binnen en heb die ook niet opgegeten, terwijl ik eerst wel honger had.
    Met het avondeten kon ik ook amper eten. En nu heb ik nogsteeds last van mijn zij, geen steken maar zo'n constante pijn, ik ben misselijk en heb last van mijn keel :/ Volgens mij heb ik geen koorts of verhoging.
    Mweh, lulverhaal.

Your make-up is terrible

voor als je toch ziek bent: beterschappp.
    anders moet je misschien ff naar de huisarts gaan ofzo ?

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Dankje ^^
    Naah, dan moet ik een afspraak maken en tegen de tijd dat hij tijd heeft, ben ik waarschijnlijk al beter ofzo -.-
    Maar ik vind het raarrig dat mijn zij zo'n pijn doet

Your make-up is terrible

Mexicaanse griep ! :|

neen sorry , best lullig voor je .. veel beterschap <3

I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

Veel beterschap!.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Hmm, Zitten wel verschijnselen bij van de mexicaanse griep [mensen val mij nu niet aan ofso] Maybe moet je ff de dokter bellen?
    x. Beterschap.

Sometimes it's best not to care.

ik ben nu ook ziekig D:
    beterschap ;]

Love is just an illusion, merely a feeling of confusing

vragen over dat je ziekbent horen in offtopic