• OVERJ ULLIE

    whaha

    ik heb gedroomd over dat ik heel Q tegenkwam in het echt en dat iedereen mijn naam kende en ik kende niemand ;x behalve een paar dan en toen ging ik met iedereen rpaten en toen werden jullie boos op me ;x

    JULLIE HEBBEN ME IN MEKAAR GELSAGEN IN MIJN DROOM BITCHES

    zo onaardig ;x


    We can only learn to love by loving.

    Als ik er in voor kom kan het geen nachtmerrie zijn geweest. Maar ach, ik zou je nooooooooit slaan -mept-

    Moet je maar niet zo vervelend zijn(duivel)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Vet!
    :O das niet lief van ons(N) Ik zou jou nooit in elkaar slaan hoor (A)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik geloof er niks van .. Want hoe je nou iedereen tegenkomen als je meer dan de helft niet weet wie het is :8


    -

    whaha xD

    Ik had gedroomd dat ik ineens oog in oog met een mega zombie monster stond. En dat ik hem afslachte xD nee grapjhe... ik weet niet meer wat ik heb gedroomd.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 20:51 ]


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik droomde dat ik werd doodgegooi met sms jes( op mijn mobiel) en dat ik toen elke 5 sec. 100 smsjes kreeg en in die smsjes stonden enge en rare teksten en allemaal filmpjes van mensen die hun eigen lichaam in stukken hakte en dat soort dingen en ik kon het niet uit zetten. niks werkte
    Freaky. hoe vin je die?

    WHAHAHAHAHA (lol)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Genius schreef:
    Ik geloof er niks van .. Want hoe je nou iedereen tegenkomen als je meer dan de helft niet weet wie het is :8
    ;x

    ken je niet van die dromen met mensen waarin je gezichten ziet maar niet weet wie het zijn xl
    die heb ik heel vaka?


    We can only learn to love by loving.

    ik heb vanacht zoveel gedroomd dat ik het allemaal niet meer weet :')
    maar dat is opzich wel een enge droom, hahaha x'D iedereen van Q die je slaat, nee, lekker dan :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    gezellige droom ;D


    Love is just an illusion, merely a feeling of confusing

    Ik sla geen mensen. Ik verstop ze alleen in meterkasten, die dan zomaar ineens achterhuizen blijkjen te zijn en ik geef ze puppies.(krul) Maar was ik er ook dan :'D (krul)


    Wie du mir, so ich dir.