• ja een stom *&%$^%#^@^%# weekend 8D maaar ik heb het overleefd (al zag het er in de auto niet naar uit; mijn moeder zette die nick en simon gasten op, en dan de hele tijd rosanne - serieus, ik haaaat dat nummer {sorry voor de fans})

    Hoe was jullie weekend?

    Goed hoor. Moest hockeyen, 6-0 gewonnen.
    2 keer gescoord. (cool)


    -

    mmh.. normaal..x'D

    ik heb ruzie gemaakt, gedanst, ben weggeweest
    saai dus. ;x


    We can only learn to love by loving.

    Saai... --'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb mijn To Do-lijst voor dit weekend afgewerkt, maar ik ben nog niet klaar.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gisteren geshopt en flink wat lol gemaakt en daarna nog verjaardag waar ik al mijn oude vriendinnen weer zag. En vandaag niet veel gedaan, meer verveeld en wafels gebakken.


    Think before you act.

    hm. normaal. ik heb mn nieuwe mobieltje gekregen <3, ben aan het zenuwen voor McFly, alle liedjes van McFly van binnen naar buiten leren, vervelen etc.


    Destroy what destroys you.

    Rustig. Wel goed zo op z'n tijd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben ziek geweest. :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Helemaal niets gedaan, maar ben wel naar Nikki geweest, dat was wel cool :D


    Life is hard and then we die

    Ik heb een saai & stom weekend achter de rug.
    Mijn ouders zijn naar Rome & moet ik dus het hele weekend bij mijn meter logeren.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Zaterdag: Eerste draaidag scouting (na de zomerstop), was heel gezellig (:
    Vandaag: Klotedag, iedereen is chago.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Verschrikkelijk, het was gister m'n verjaardag en ik heb gewoon 2 uur op de bus staan wachten en dan ook nog eens 2 uur op een vriend z'n stoep zitten wachten tot ie kwam, maar uiteindelijk zijn we zonder resultaat naar huis moeten gaan omdat ik m'n taart moest gaan opeten.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik had een heel leuk weekend, scoutsweekendje. :9~ Het was echt leuk, gezellig, grappig en aaaah. Alleen ben ik nu écht kapot. >-<