Hey ik had een vraagje , wie vinden jullie de leukste persoon op quizlet ? MAAR het mogen geen mensen zijn die je for real kent , die je dus leren kennen hebt op quizlet , het kan wel zijn dat jullie al eens hebben afgesproken ofzo , dus .. GEEN naam geven van een persoon die je niet via quizlet kent. 'k wil dat gewoon eens weten , als er al een topic over is , tell me.
You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.
BILLxKxBITCH, TOMxMYGOD, appelkirst, xpatrieszx, TOMPIRAAT, Almokid, VampiresS, tomfreakske, Cookiex3, PATRICIAx3, VIP, EN NOG VEEL MEER VIND IK COOL :D
MAAAAR, WAAR IK HET MEEST MEE OMGA IS:
xLovveexTHx, HOUVANJOU:D(K)
BILLxKxBITCH
xpepermuntjee
Fabiola
MExMYSELFxTH
Diru
xbillxlover
TomLover51
KimmxXxGustav
PATRICIAx3
mo0nXLo0n
addicted2tom
mikki5454
IxSecret
QueltJ
XchristinaX
Brenxtom
XDeadGiirlX
MizzFezz
lovexxTHxx
BitchSlap
Emsy
jana10
tommyboii
XLikeAstarX
XxXsillXxX
YlmpjeLoveTH
En zo zijn er nog wel veel meer die ik hartstikke aardig vind!!! best wel veel als ik zo kijk!! maar ik vind ze super aardig!! en hou van hun!! maar er zijn er nog veel mee maar weet ff niet meer..als ik iemand vergeten ben SORRY:$,,zeg het dan ff(A)
En van wie ik het meest hou??
JoyceLoveTom!!!!!!!,,IkHouMegaVeelVanJouSgat(H)
BILLxKxBITCH
xpepermuntjee
Fabiola
MExMYSELFxTH
Diru
xbillxlover
TomLover51
KimmxXxGustav
PATRICIAx3
mo0nXLo0n
addicted2tom
mikki5454
IxSecret
QueltJ
XchristinaX
Brenxtom
XDeadGiirlX
MizzFezz
lovexxTHxx
BitchSlap
Emsy
jana10
tommyboii
XLikeAstarX
XxXsillXxX
YlmpjeLoveTH
En zo zijn er nog wel veel meer die ik hartstikke aardig vind!!! best wel veel als ik zo kijk!! maar ik vind ze super aardig!! en hou van hun!! maar er zijn er nog veel mee maar weet ff niet meer..als ik iemand vergeten ben SORRY:$,,zeg het dan ff(A)
En van wie ik het meest hou??
JoyceLoveTom!!!!!!!,,IkHouMegaVeelVanJouSgat(H)
xx
whaaaaaaaaaaah joehoeeeee *swingg* Toch hou ik meer van jou