gaat wel snel ^^.
-
12 sep 2009 - 18:0312 sep 2009 - 18:2712 sep 2009 - 18:27
Whipple schreef:
(...)
denk niet dat ik hem leuk vind ofzo.., want soms heeft hij een beetje homo-trekjes wel grappig opzich.. x'D
maar hij zegt dat hij hetero is dusjaa..
maar hij is wel aaridg zeg maar..x'D
bij de weg: ik zit naast hem in engels en bio en dat is vet grappig
hij kan toch ook een gewone vriend zijn ? :')De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
12 sep 2009 - 18:28Trafficlight schreef:
(...)
hij kan toch ook een gewone vriend zijn ? :')
jep
dat is ie x'D
12 sep 2009 - 18:3112 sep 2009 - 18:31Whipple schreef:
@ Annissa doe je goed
mijn broer had de eerste wedstrijd verloren...x'D
Eigenlijk mag ik dat niet grappig vinden want wij verliezen meer dan dat we winnen x'D12 sep 2009 - 18:31denk het
ik heb ook veel gewone vrienden
ik vind ze echt zó liefDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
12 sep 2009 - 18:34Trafficlight schreef:
denk het
ik heb ook veel gewone vrienden
ik vind ze echt zó lief
ik vind de mijne ook lief
een keer toen was mijn teennagel half los en toen had ik nog een paar dagen en daarna was het voorstelling dus ik helemaal in paniek enzoo :x en toen waren ze gewoon de hele tijd bij mij enzo.. dat gebeurde op school12 sep 2009 - 18:35Uncommon schreef:
(...)
Eigenlijk mag ik dat niet grappig vinden want wij verliezen meer dan dat we winnen x'D
mijn broer verliest meestal ook..x'D
alleen aan het eind van het seizoen ofzo.. dan winnen ze meestal..x'D12 sep 2009 - 18:38Whipple schreef:
(...)
mijn broer verliest meestal ook..x'D
alleen aan het eind van het seizoen ofzo.. dan winnen ze meestal..x'D
Haha ;p
Mijn "ex" stond ook nog te kijken x'D
Dus toen heb ik -KUCH- maar extra mijn best gedaan12 sep 2009 - 18:38Whipple schreef:
(...)
ik vind de mijne ook lief
een keer toen was mijn teennagel half los en toen had ik nog een paar dagen en daarna was het voorstelling dus ik helemaal in paniek enzoo :x en toen waren ze gewoon de hele tijd bij mij enzo.. dat gebeurde op school
superlieffff
als ze er maar voor je zijn toch :')De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
12 sep 2009 - 18:39Trafficlight schreef:
(...)
superlieffff
als ze er maar voor je zijn toch :')
jep
ik heb zelfs nog van de 1e klas, toen weet ik niet meer wat er was, maar ik was dus super verdrietig
en toen hebben ze een briefje geschreven en dat heb ik nu nog steeds..
ik vond dat echt lief ;$12 sep 2009 - 18:40Uncommon schreef:
(...)
Haha ;p
Mijn "ex" stond ook nog te kijken x'D
Dus toen heb ik -KUCH- maar extra mijn best gedaan
haha..x'D
ik heb lekker nog geen ex.. behalve dan die van de basisschool maar dat is zo'n niet "echte" relatie zeg maar..x'D :x12 sep 2009 - 18:42Whipple schreef:
(...)
haha..x'D
ik heb lekker nog geen ex.. behalve dan die van de basisschool maar dat is zo'n niet "echte" relatie zeg maar..x'D :x
Ja, die was ook van de basisschool, daarom zette ik het ook tussen haakjes want onze "relatie" stelde echt níks voor x'D12 sep 2009 - 18:4212 sep 2009 - 18:43