• Een vriend van mij wilt op nieuwjaardsdag wraak nemen op een groepje marokkanen die zijn hele jeugd hebben verpest. Maar ik weet zeker dat hij dan echt in gevaar gaat lopen want dat groepje marokkanen zijn niet vies van geweld. Ik probeer hem telkens te overtuigen om het niet te doen maar hij lijkt vastbesloten. Maar ik weet zeker dat dat groepje marokkanen hem vet hard terug gaan pakken en dat wil ik niet want ik geef echt om hem, maar ik weet niet hoe ik hem kan overtuigen om het niet te doen..


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Als je hem echt niet kan overtuigen, helpt het niets.. laat hem dan doen..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Misschien zegt hij dat om stoer te doen, maar durft hij dat wel helemaal niet?
    Het lijkt me in ieder geval niet slim om tegen een groepje marokanen te vechten, moet je véél lef voor hebben. Ik heb geen idee hoe je hem kan overtuigen :S


    -

    Blondiepants schreef:
    Misschien zegt hij dat om stoer te doen, maar durft hij dat wel helemaal niet?
    Het lijkt me in ieder geval niet slim om tegen een groepje marokanen te vechten, moet je véél lef voor hebben. Ik heb geen idee hoe je hem kan overtuigen :S


    Nou, geloof me, dat durft hij echt wel..
    ik ken hem en ik weet zeker dat hij het echt gaat doen


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Nou, geloof me, dat durft hij echt wel..
    ik ken hem en ik weet zeker dat hij het echt gaat doen


    Nodig hem dan bij jou uit om nieuwjaar te vieren en hou hem bezig, misschien vergeet hij het dan wel.
    Nja, sorry, ik heb geen beter idee :X


    -

    Vertél hem dat je echt om hem geeft. Laat je emoties los, en zeg echt wat je voelt als je eraan denkt dat hij het zal gaan doen. Hij moet je vertrouwen, want ik begrijp dat je bezorgd om hem bent. Vertel hem dat van wraak niets goeds komt. Alleen van vergiffenis en geduld. Die jongens zullen vanzelf gestraft worden voor wat ze hebben gedaan.

    Ik weet niet hoe het met jou of jouw vriend zit, maar ik geloof dat God vergeeft, maar ook stráft. ;)

    Dit zou ik tenminste doen. Hopelijk heb je er wat aan!

    God bless you. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    CaramelHeart schreef:
    Vertél hem dat je echt om hem geeft. Laat je emoties los, en zeg echt wat je voelt als je eraan denkt dat hij het zal gaan doen. Hij moet je vertrouwen, want ik begrijp dat je bezorgd om hem bent. Vertel hem dat van wraak niets goeds komt. Alleen van vergiffenis en geduld. Die jongens zullen vanzelf gestraft worden voor wat ze hebben gedaan.

    Ik weet niet hoe het met jou of jouw vriend zit, maar ik geloof dat God vergeeft, maar ook stráft. ;)

    Dit zou ik tenminste doen. Hopelijk heb je er wat aan!

    God bless you. <3


    Omg, dankzij jou doet hij het niet!
    Ik had hem verteld dat ik om hem gaf en dat wraak niets goeds heeft. Maar toen zei hij dat dat groepje marokkanen 'straf' verdienen. Ik had toen gezegd dat die marokkanen inderdaad straf verdiende maar dat hij geen pijn verdiende. En toen had hij gelukkig beslist om het niet te doen..

    Dus echt heel erg bedankt:$


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Omg, dankzij jou doet hij het niet!
    Ik had hem verteld dat ik om hem gaf en dat wraak niets goeds heeft. Maar toen zei hij dat dat groepje marokkanen 'straf' verdienen. Ik had toen gezegd dat die marokkanen inderdaad straf verdiende maar dat hij geen pijn verdiende. En toen had hij gelukkig beslist om het niet te doen..

    Dus echt heel erg bedankt:$

    Gelukkig doet hij het niet! :D
    Ik ben heeeel blij dat ik kon helpen.;)

    God bless you and your friend. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3