• Ja, lieverds, ik ga 26 september akoestische gitaar gaan leren ;3 Ik weet al ongeveer welk genre, en welke snaren. Je hebt stalen en nylon snaren, en ik ga nylon snaren kiezen want ik vind die mooier klinken. Maarre, de leraar van mijn broer (die ook mijn leraar wordt) heeft me wat genres laten horen, maar ik kon er niet echt een naam opplakken omdat ik er geen verstand van heb. Maar ik wil echt liedjes naspelen zoals Lovestory van Taylor Swift, Colbie Caillait.. Maar als hij vraagt wat ik wil, zeg ik: 'Ken je Miley Cyrus? Ik wil zoals haar gitaar kunnen spelen.' Weet iemand hoe dat genre noemt? Ik heb er echt zin innnnn. :9~
    Thanksss.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2009 - 21:11 ]

    Country? oô

    Capitain schreef:
    Country? oô

    Of zoals Colbie Caillait-achtig. xd

    Suppressed schreef:
    (...)
    Of zoals Colbie Caillait-achtig. xd

    Acoustic-folk? (:

    Capitain schreef:
    (...)
    Acoustic-folk? (:

    Ja, hij speelde iets wat er écht op leek en ik van: 'Jaja, zoiets wil ik doen!' En hij zei dat dat folk was. Dus oké, die genre dus ongveer (a)

    Suppressed schreef:
    (...)
    Ja, hij speelde iets wat er écht op leek en ik van: 'Jaja, zoiets wil ik doen!' En hij zei dat dat folk was. Dus oké, die genre dus ongveer (a)

    ^^

    Bij mijn gitaarlessen moest ik gewoon eerst akkoorden leren spelen, dan basicliedjes en als dat allemaal goed zou gaan, mocht ik zelf liedjes kiezen die ik wilde leren spelen.

    Maar de Rockschool ging failliet, dus daar gingen mijn lessen...

    Mietjuh schreef:
    Bij mijn gitaarlessen moest ik gewoon eerst akkoorden leren spelen, dan basicliedjes en als dat allemaal goed zou gaan, mocht ik zelf liedjes kiezen die ik wilde leren spelen.

    Maar de Rockschool ging failliet, dus daar gingen mijn lessen...

    Ja, ik moet ook akkoorden leren, maar hij moet weten wat voor een gitaar hij me moet aanschaffen. En ik wil ook zelf weten hoe dat heet zodat ik het hem vanaf het begin kan zeggen ^^ En kan je dan nergens anders verder doen? Want dat is kinda kut voor je.

    Death metal ofzo (':
    Grapje, i don't know _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Suppressed schreef:
    (...)
    Ja, ik moet ook akkoorden leren, maar hij moet weten wat voor een gitaar hij me moet aanschaffen. En ik wil ook zelf weten hoe dat heet zodat ik het hem vanaf het begin kan zeggen ^^ En kan je dan nergens anders verder doen? Want dat is kinda kut voor je.

    Nah, het was hier de enige muziekschool in de buurt die meteen begint met akkoorden en me geen noten wilden leren. :')

    Maar ik heb m'n gitaarcursus nog, dus als ik wil kan ik wel op mijn eentje verder. 't Probleem is dat ik de gitaar van mijn moeder heb gekregen, die is al meer dan vijfentwintig jaar oud en heeft een vrij brede hals. Dus zo kan ik niet goed de snaren induwen etc en heb ik eigenlijk een nieuwe nodig. Maar daar heb ik dus het geld niet voor. :')

    Keind
    een akoestische
    die nylon snaren heeft
    is een spaanse.
    Ja ik weet dat denk ik wel.
    Ik heb zo'n kutding xD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Blitzkrieg schreef:
    Keind
    een akoestische
    die nylon snaren heeft
    is een spaanse.
    Ja ik weet dat denk ik wel.
    Ik heb zo'n kutding xD
    Dat is niet altijd zo hoor. Ik heb een Spaanse gitaar maar mijn papa heeft een gitaar van vroeger, nylon snaren en het is totaal geen Spaanse ;o


    Only losers can act the way you do

    pop/counrty/rock zoiets :)

    maar dan kan je het beste staalsnarig kiezen. (vind ik persoonlijk)
    xoxo e.(yeah)


    --

    Btw; nylon is goed om te beginnen, doet minder pijn aan je vingers, maar na een tijd zou ik toch voor staal kiezen. ^^

    ik mag niet op les T_T is te duur.... maar... ik mag bij alle instrumenten die ik heb niet op les T_T maar daarom leer ik het mezelf aan xD


    A Noble was Born in Chaos

    Conscious schreef:
    (...)Dat is niet altijd zo hoor. Ik heb een Spaanse gitaar maar mijn papa heeft een gitaar van vroeger, nylon snaren en het is totaal geen Spaanse ;o

    Hoeveel frets dan?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me