• Wie heeft er vandaag op school nog zo een achterlijke kutdag op school? Dat je er nu gewoon van kan gaan wenen? ö

    ik had het wel een beetje.. maar gister was erger..:x

    nee, ik heb bijna elke dag een leuke dag :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    bij mij was enkel het einde in de school verpest door zo'n gast die altijd rot opmerkingen tegen me moet liggen zeggen en omdat ik te horen kreeg dat men nieuw lessenrooster echt kut is! wij hebben de maandag de zwaarste dag al onze theorie vakken:2 uur fysica 2 uur wiskunde 2 uur chemie en 2 uur labo chemie! echt waar ik haat het vijfde middelbaar!


    Life is a bitch, but make sure that bitch is beautiful

    Nee, mijn dag was eerder hilarisch. B]
    Een vriend van mij vindt mij een beetje leuk en ik hem ook wel, maar hij wil dus heel vaak een knuffel van een vriendin van mij en ook van mij. ^^ Doen we ook gewoon.
    Maar ik stond zeg maar even op een laag muurtje omdat ik er langs wou, moest iets in de prullenbak gooien, slaat-ie me op me kont. Ik zo, wtf? >.o
    En toen we Nederlands hadden en we naar boven wilden gaan, sloeg-ie me weer keihard op me kont. Ik dus helemaal lachen. Maar tegelijkertijd schaamde ik me de tering, 'k weet niet waarom. B]


    -

    Ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee, ik heb altijd leuke dagen op school eigenlijk XD


    Life is hard and then we die

    Dat had ik gisteren ook.
    Iedereen werkte tegen en de leraar Nederlands deed ronduit belachelijk tegen mij o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Ik moetaandag tot het 8ste:'(


    Food.

    Ik kan ook elke dag wenen :S xD, als ik van school terug kom.


    Your Butt is Mine!