• Woensdag 9 september moest ik mijn konijntje laten inslapen. Hij had zijn achterpootje op 2 plekken gebroken en zijn heupje was verbrijzeld. Hoe kan dat ? Nou, afgelopen vrijdagnacht (4september) is er een hond bij het konijn geweest. Die heeft zitten graven om erbij te kunnen. Dat heeft het konijn zó opgejaagd en bang gemaakt dat ie met rennen ofzo dus zijn pootje gebroken had. De vrouw van de hond hebben we gevonden, ze is heel aardig. Haar dochter graveert steentjes, en van haar mag ik er eentje uitzoeken waar dat de naam (Beauty dus) op komt te staan. Zij betaald ook de dierenartskosten.
    Ik heb inmiddels 2 nieuwe konijntjes weer. Van Beauty heb ik nog steeds zo veel verdriet ! Elke keer als ik filmpjes kijk of foto's bekijk moet ik weer huilen.

    Beauty;
    Ik hou van jou. En je zal altijd een plek in mijn hart hebben <3
    Rest in peace.

    Beauty.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Awh, Sterkte <3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Gecondoleert en veel sterkte <3


    -

    aah,
    sterkte <33

    whutthefuck mijn konijn heet ook beauty.
    o.o

    Maar gecondoleerd xx
    En sterkte <3

    [ bericht aangepast op 10 sep 2009 - 20:27 ]

    Ah, dat is echt erg voor je. Veel sterkte !

    Cherished schreef:
    whutthefuck mijn konijn heet ook beauty.
    o.o

    Maar gecondoleerd xx
    En sterkte <3

    'mijn' konijnen heten joepie en snoepie..x'D =3 eigenlijk meer onze konijnen, van ons allemaal thuis zeg maarr..=3

    Dankjewel allemaal <3
    Ik moest het gewoon kwijt. Ik zit er heel erg mee weetje. Ik heb die hond gewoon de hele nacht horen blaffen, en het klonk zó dichtbij. Dus nu geef ik mezelf de schuld. Waarom ben ik er niet uit gegaan? Waarom ben ik niet gaan kijken? Nu is Beauty er niet meer..

    [ bericht aangepast op 10 sep 2009 - 20:32 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Gecondoleerd en sterkte(H)


    Love is a special gift (L)

    Aaahw, arm diertje! Heel veel sterkte. <3

    gecondoleert meissie (flower)