• Help, ik weet niet wat ik moet doen.

    Ik was gisteren op een feestje, en het lief van mijn beste vriendin was daar ook. Ik ken hem niet zo goed, maar ik ken hem wel. Op het eind van het feestje was ik echt zo zat, en hij was ook zat, maar niet zo zat als ik (hij was gewoon 'loecht', aangeschoten, of hoe je het ook zegt'. En op een gegeven moment hebben wij gekust enzo.

    Maar wat moet ik nu doen? Moet ik het tegen mijn beste vriendin zeggen of niet? Ik weet dat ze mij toch niet gaat geloven want ze ziet die jongen veel te graag, en zolang ze met hem is laat ze mij stikken... Dus ze gaat mij nooit geloven.

    ... Ik weet absoluut niet wat ik moet doen. Als ik het zegt gaat zij mij misschien niet geloven en is haar lief kwaad op mij. Maar als ik het niet zeg, lieg ik ook, en is het dus overduidelijk dat haar lief niet zo trouw is... toch?


    And we've got everybody singing Whoa,

    ik denk dat je het haar beter wel moet vertellen
    en als ze je et gelooft dan doet ze dat togh lekker niet
    jij weet dat je de waarheid spreekt
    maar je moet niet vergeten te zeggen dat je lam was


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    ja, het is idd beter haar te vertellen. maar het is niet aardig van haar jouw in de steek te laten als ze met hem is. je moet vrienden en je lief combineren.


    Love is the movement <3

    ze zou jullie beter allebei laten stikken O.o
    onbetrouwbaar he .. O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.