• Om eigenlijk gewoon een hééééél lang verhaal kort te maken. Had een goede vriend van een vriendin me ooit eens gewaarschuwd dat ze verschillende gezichten heeft,en heeft hij alles over haar zitten vertellen wat ik moet weten en hoe ze echt is -natuurlijk,ik wouw het niet geloven- dus ik gaf hem ongelijk. Omdat ik het eigenlijk niet wouw geloven,ook al had dat me aan het denken gezet.
    En nu besef ik dat die jongen dus echt wel gelijk had. En ik wil echt tegen hem sorry zeggen omdat ik er nog al ben tegen uitgevlogen enzo. Maar dat gaat dus niet omdat ik die jongen niet ken,en ik hem heb verwijderd op msn -_-"
    Maar oké,wie heeft dat hier ook? Die het eigenlijk nooit niet kunnen,zeggen dat ze ongelijk hebben, en dat de andere persoon gelijk had. Want als er één ding is dat ik niet kan,is mijn ongelijk toegeven -en nu ik het wil,kan ik het gewoon niet omdat ik er geen contact mee heb-.

    nee, ik ben eigenlijk best wel eigenwijs..;$ maar ik geef meestal wel na een tijdje toe dat ik ongelijk heb..=) -als het zo is-

    [ bericht aangepast op 9 sep 2009 - 18:01 ]

    Ik kan het wel, eigenlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heel erg.

    ik wil gelijk hebben ookal weet ik zelf dat ik het niet heb.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    Ik heel erg.

    ik wil gelijk hebben ookal weet ik zelf dat ik het niet heb.

    Ik ken dat hahah (': En als ze u dan geen gelijk geven,loop je de hele dag pist en zit je iedereen af te kraken x').

    Heb je die jongen toevallig niet meer in je adresboek staan? :]

    En ik wou mijn ma eergisteren niet geloven over het feit dat een dafalgan ook tegen keelpijn helpt..

    Neem ik er eentje.
    En ja, het werkt. :'D


    Let the Night embrace you

    Empire schreef:
    Heb je die jongen toevallig niet meer in je adresboek staan? :]

    En ik wou mijn ma eergisteren niet geloven over het feit dat een dafalgan ook tegen keelpijn helpt..

    Neem ik er eentje.
    En ja, het werkt. :'D

    Neen --" Ik weet zelfs zijn naam niet. En het zou nog al opvallend zijn moest ik nu naar die vriendin gaan -waar ik niet meer met praat- en vragen achter die jongen x').

    En omg,dafalgan helpt tegen keelpijn ? Oo'

    En je hebt heel toevallig je oude msn gesprekken niet bijgehouden? :X

    En ja, dat dacht ik ook! O.O


    Let the Night embrace you

    Ik geef nooit mijn ongelijk toe. Zo heb ik eens 2 dagen met een vriendin zitten discussiëren over Mitchubitchi. Ik zei dat het Mitchubitchu was en toen zag ik een auto waarop Mitchubitchi stond, maar ik heb niet opgegeven :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Als ik weet dat ik gelijk heb, geef ik nooit op. Maar als ik twijfel, geef ik meestal op (baby)


    Happiness hit her like a train on a track

    the fect that I changed my mind doesn't mean I'm wrong:Y)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Als ik weet dat ik gelijk heb, ben ik heel eigenwijs.
    maar als ik ongelijk heb geef ik het ook altijd toe ;D

    Uncommon schreef:
    Als ik weet dat ik gelijk heb, ben ik heel eigenwijs.
    maar als ik ongelijk heb geef ik het ook altijd toe ;D


    Idem hier. Maar als ik weet dat ik ongelijk heb, start ik de discussie om te beginnen al niet. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik heb net hetzelfde probleem als u :'D
    Ook al weet ik dat ik ongelijk heb (krul)


    - hoi ;D