• nou de titel zegt het, als je een paard bent, meld je hier >.<
    grapje dus, nee wat ik wil, als je paardrijd kun je gezellig bij dit topic komen ^^ kunnen we kletsen over vanalles en foto's laten zien enzo.
    Xxx


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Ik heb 13 jaar gereden, maar ben nu helaas gestopt. Nu rijd ik hier en daar een paard van iemand anders, en heel soms nog op de manege.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb 7 jaar gereden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik rijd nu voor mijn 7de jaar.
    En ik ben van plan nog wel even door te gaan (:

    Ik heb nu 1 verzorgpaard.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb 7 jaar gereden, waarbij de laatste 3 jaar een eigen pony. Toen vond ik het saai worden. Ik ging voltige doen. Ben toch doorgegaan met rijden, want ik wilde voltige doen op mijn eigen pony, maar dan moet je nou eenmaal ook paardrijden. Toen kreeg ik te weinig tijd met school en toen kon ik gewoon niet meer rijden en nu staat ze bij mijn trainster thuis. Kan ik haar toch nog zien als ik tijd heb en wordt ze ook goed verzorgd :')


    To live would be an awfully big adventure

    ik rij paard, plus is heb 3 paarden!

    ben vandaag gevraagd voor een workshop tegeven over paarden samen met me leerares en twee kasgenooten

    ik rij trouwns van m3 4e en ben nu 22 dus reken maar ff uit:P

    [ bericht aangepast op 14 okt 2010 - 19:42 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    ik heb een pony,Boukje ;
    klik.
    eerst was het 5 jaar mijn verzorgpony maar toen moest ze verkocht worden.. en mijn ouders konden het me niet aandoen dus hebben zij haar gekocht!=D
    Ik rijd elke dag =D


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik rij al ongeveer 8 jaar. En ik heb nu een enorme band met een 23 jarige Fries, en ze is ook mijn verzorgpaard. En sinds kort de 1e prijs gewonnen met dressuur. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik rijd al iets van 7/8 jaar, een tijdje lang 2 keer per week, maar nu door tijdsgebrek ga ik alleen nog op zaterdag naar de manege. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Heb nog nooit op een paard gezeten en dat gaat ook niet gebeuren (krul)


    -

    Doe mij maar een hond. :Y)


    ars moriendi

    Ik ga binnenkort weer beginnen met rijden, en in de toekomst is het de bedoeling dat ik mijn eigen paard krijg (:


    You move me ......... Kurt