• Ja, onze mentor vond dus dat een goed idee zodat de meisjes de jongens leerden kennen.
    En echt, ik heb nog nóóít zoiets doms gedaan xd
    Moest je gaan vertellen wat je lievelingskleur is ofzo.
    En trouwens, ik haat mijn klas nu al o.o
    Het zijn allemaal van die kinderachtige kneusjes, die denken dat ze grappig zijn x.x
    Heb jij een leuke klas, en al ooit ge-speeddate't?
    XX |

    Ge-speeddate heb ik nog never gedaan ofso x'D Maar een kut klas heb ik wel. Naja een paar jongens uit mijn klas, denken dat ze heel wat zijn, en zoals jij al zegt, denken dat ze zo grappig zijn enzo O.o Kan ik me echt dood aan ergeren. En gisteren hebben net 2 jongens uit mijn klas, mij in mijn rug getrapt, waardoor ik nu thuis zit met een gekneusde rug ofso XD Ik kan niet echt meer bukken Ö Wou ik hem terug slaan, en wat denk je, sla ik op zijn reed O.o Wat niet mijn bedoeling was! -.- Want ik zat op de grond, en wou hem op zijn rug slaan, maar dat ging mis, Anyway, Succes nog met je klas [á]


    Sometimes it's best not to care.

    Wahaha lol

    ik heb een geweldige klas.

    en nee ;3 thank god niet


    We can only learn to love by loving.

    Ik weet mijn klas niet, omdat ik nog niet naar school ben geweest
    Maar vorig jaar moesten wij dat oook doen,
    mega grappig^^, want toen had ik wel een goede klas! <3.


    Your Butt is Mine!

    nee, maar er zit een jonge in mijn klas en die is zoooooo hot dus daar zou ik wel mee willen speeddaten!!!!!! (ik zit in de 3de) verder gaat mijn klas wel, maar wel veel stomme jongens :S(H):$(flower)


    DUDE! Get a life!!!

    dat hdden we in de eerste..
    Nu hebben we weer en een nieuwe klas.. Maar ze vinden ons te volwassen voor zowitrs stoms,, als we elaar nu beter willen lerne kennen, moeten we dat zelf maar doen..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Prayers schreef:
    Ge-speeddate heb ik nog never gedaan ofso x'D Maar een kut klas heb ik wel. Naja een paar jongens uit mijn klas, denken dat ze heel wat zijn, en zoals jij al zegt, denken dat ze zo grappig zijn enzo O.o Kan ik me echt dood aan ergeren. En gisteren hebben net 2 jongens uit mijn klas, mij in mijn rug getrapt, waardoor ik nu thuis zit met een gekneusde rug ofso XD Ik kan niet echt meer bukken Ö Wou ik hem terug slaan, en wat denk je, sla ik op zijn reed O.o Wat niet mijn bedoeling was! -.- Want ik zat op de grond, en wou hem op zijn rug slaan, maar dat ging mis, Anyway, Succes nog met je klas [á]

    Arg, echt, ik kan me daar ook echt zó aan ergeren. Dat ze terug gaan naar de kleuterklas x.x
    ö Omg, heel veel beterschap <3
    Hihi, dankjewel. Heb ik denk ik wel nodig :X

    Fighter schreef:
    Wahaha lol

    ik heb een geweldige klas.

    en nee ;3 thank god niet

    Ruilen?

    Uncommon schreef:
    (...)
    Arg, echt, ik kan me daar ook echt zó aan ergeren. Dat ze terug gaan naar de kleuterklas x.x
    ö Omg, heel veel beterschap <3
    Hihi, dankjewel. Heb ik denk ik wel nodig :X


    Thanks (:

    x<3


    Sometimes it's best not to care.

    Mijn klas zuigt redelijk, op een paar personen na en nee, nog nooit gedaan ghehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uncommon schreef:
    (...)
    Arg, echt, ik kan me daar ook echt zó aan ergeren. Dat ze terug gaan naar de kleuterklas x.x
    ö Omg, heel veel beterschap <3
    Hihi, dankjewel. Heb ik denk ik wel nodig :X

    Ja, idem. Op de basisschool deed iedereen z'n uiterste best om stoer over te komen maar zodra men in de eerste kwam waren kinderachtige dingen weer helemaal hot. Echt heel raar. Dan denk ik: eh.. nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ja, idem. Op de basisschool deed iedereen z'n uiterste best om stoer over te komen maar zodra men in de eerste kwam waren kinderachtige dingen weer helemaal hot. Echt heel raar. Dan denk ik: eh.. nee.

    Ja, echt he ö
    het is echt zovan: 'Jij hebt een (ik noem maar iets) zwart truitje aan! HA-HA-HAA! Like, come on ><'

    ik vind een jonge uit de klas echt heeeeeel leuk, maar ik weet inet of hij mij leuk vind weten jullie hoe je daar achter kan komen????


    DUDE! Get a life!!!

    grappig,
    we hebben dat vandaag ook moeten doen, voor nederlands. ;d


    Some people make the world special just by being in it

    mirtje123 schreef:
    ik vind een jonge uit de klas echt heeeeeel leuk, maar ik weet inet of hij mij leuk vind weten jullie hoe je daar achter kan komen????

    gewoon vragen? :Y)

    Hahaha o my god. Ik vind het best grappig.
    Maarja mijn klas is geweldig :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.