• Met Nadine
    want wij gaan een band maken
    en die heet
    PUDDING
    vet cool toch ;3

    whaha nee kidding ;
    ik wil een band ;3 met Nadine
    want ik kan leuke liedjes met haar schrijven.

    maar goed ;


    neuke? ;3

    kidding.

    ik had eigenlijk niet echt een vraag wou gewoon melden dat ik een band wil ;3

    O JA

    Wie hebt er een band?


    We can only learn to love by loving.

    BTW
    NICOL, als jij beroemd wordt dan mag ik toch VIP zijn en met jullie mee op tour eah?

    Fighter schreef:
    (...)

    Wauw je hebt door dat ik sexy en leuk ben wauw =3 goedzo.

    ik zoek hier geen ruzie want dat doe jij
    en blijkbaar zou jij beter moeten weten als 17-jarige
    je gedraagt je als een kleuter. Grow Up.

    Oooh boehoe moet ik nu wene ofzo, tis ni omda ik 17 ben da ik mij moet late doen ik zeg mijn mening, en ik kan u echt ni uitstaan, gij denkt da ge miss perfect ze ma letterlijk zedde zo lelijk als het achterste van een koe..
    En ja ik haat jou nog eenmaal..


    Stop wishing, Start doing..

    Conspiracy schreef:
    (...)
    dat ze zichzelf dan op z'n minst een beetje als zeventien jarige gedraagt.


    idd

    en bemoeien jullie je er allemaal niet mee x.x oké ik waardeer dat a'lies enz. voor me opkome maar dat mens heeft wat tegen mij dus heb ik jullie hulp niet nodig

    Zij gedraagt zich dom en als een kelin kind dat is haar idee van stoer zijn blijkbaar, maar het is niet zo. dus doe ff lekker normaal of ga met je poppen spelen.


    We can only learn to love by loving.

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Oooh boehoe moet ik nu wene ofzo, tis ni omda ik 17 ben da ik mij moet late doen ik zeg mijn mening, en ik kan u echt ni uitstaan, gij denkt da ge miss perfect ze ma letterlijk zedde zo lelijk als het achterste van een koe..
    En ja ik haat jou nog eenmaal..


    oef heb je wel is in de spiegel gekeken

    maar ik hou hiermee op en zal de wijste maar zijn want jij bent zo zielig dat je niet eens begrijpt dat je je voor schut zet voor heel Quizlet

    aaawhh wat ben ik nu verdrietig hoor =[


    We can only learn to love by loving.

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Oooh boehoe moet ik nu wene ofzo, tis ni omda ik 17 ben da ik mij moet late doen ik zeg mijn mening, en ik kan u echt ni uitstaan, gij denkt da ge miss perfect ze ma letterlijk zedde zo lelijk als het achterste van een koe..
    En ja ik haat jou nog eenmaal..

    Als je haar haat, ga je toch niet reacties plaatsen? Ik snap ook wel dat je je kan ergeren aan dit "kinderachtige" gedoe. Maar ontwijk het gewoon. ;)
    -Nee, dit is niet aanvallend bedoeld.-


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Fighter schreef:
    (...)

    idd

    en bemoeien jullie je er allemaal niet mee x.x oké ik waardeer dat a'lies enz. voor me opkome maar dat mens heeft wat tegen mij dus heb ik jullie hulp niet nodig

    Zij gedraagt zich dom en als een kelin kind dat is haar idee van stoer zijn blijkbaar, maar het is niet zo. dus doe ff lekker normaal of ga met je poppen spelen.

    sorry ;x ik bemoei me eigenlijk met best veel but dat doe ik gewoon omdat ik je ken en omdat ik het helemaal niet leuk vind + kinderachtig vind dat er een 17 jarige, bijna twee zelfs, op jou zitten te vitten omdat ze jou topics zogezegd irriterend vinden
    -nu stop ik beloofd met me te bemoeien-

    slotje, ruzie.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg