• Heelloow,,
    Mieke en ik[lienerd] hebben een leuk idee voor een quiz, alleen we hebben een paar probleempjes..
    We weten nog geen titel! en we hebben nog wat rollen over :P
    De quiz gaat over 2 meisjes, Mieke en Eline, Ze xijn al vriendinnen vanaf de middelbare school. Ze hebben samen een band op gericht, eerst voor de lol en op een dag werden ze ontdek door Joanne, die later hun manager word, ze moeten alleen nog een drummer en een basgitariste, Daarvoor houden ze autditie. Als ze hun eerste album hebben uitgebracht worden ze beroemd in Nederland, Duitsland en België. Na het 2e album zijn ze beroemd in heel Europa en gaan ze bij Tokio Hotel in het voorprogramma in Amerika spelen met hun 3e album, voor een half jaar. En daar gebeuren allemaal leuke, minderleuke en onverwachte dingen.

    Dat is ongeveer de verhaallijn, is een beetje vaag maar als je de quiz maakt snap je het wel :P
    We hebben alleen nog 2 rollen over...
    -Drummer
    -Basgitarist
    Logische he :P
    Dit moet je even invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Kort iets over jezelf: (min 5 regels)
    En willen jullie ons helpen met een naam verzinnen?
    xxx

    ik wil meedoen doen!

    BasGitariste :D
    Naam: Ilse SeaRose
    Leeftijd: 19
    Kort iets over jezelf: (min 5 regels)
    heey ik ben Ilse, en ik ben 19 jaar oud. mijn hobby's zijn Muziek, en dieren en als werk ben ik model, ik kan ook zingen, maar ik durf het niet zo goed in het openbaar. verder ben ik ook best rijk, Miljonair. alleen ik durf het meestal niet zo Goed te vertellen omdat ik bang ben dat mensen dan anders tegen me gaan doen.
    xx Ilse


    En willen jullie ons helpen met een naam verzinnen?
    The world of the famouse People.

    sorry ik weet ook niks ^^

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 17:31 ]

    Dan wil ik drumster zijn :']
    Info komt x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam: Brodie Rose Dixon.
    Leeftijd: 18
    Kort iets over jezelf: (min 5 regels)
    w00t. Helleuw, my name is Brodie Rose Dixon. Ik ben 18 jaar oud. Ik speel in een geweldige band, als drummer. AND WE WILL OWN THIS FOCKING WORLD. Woeps. Nja, de wereld zal niet de onze zijn maar we zullen wel de beste muziek ooit maken! Ciao, Brodie.
    En willen jullie ons helpen met een naam verzinnen?
    Die xCIxTHx zei ^^ The world of famous people ^^

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 17:35 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3