• oke het klinkt misschien onmogelijk, maar het lijkt me wel leuk om iets te organiseren voor alle mensjes op quizlet. helaas doen de beheerders dat zelf niet dus dacht ik dan doen we het toch gewoon zelf. maar ik heb niet echt een idee hoe we dat dan aan moeten gaan pakken dus ideeën zijn altijd welkom!

    Ik mag niet eens met 'vreemden' praten over internet. :X Laat staan dat ik naar zo'n meeting mag. ><


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    OverMyHead schreef:
    Het probleem is dat mijn ouders me vermoorden als ik zeg dat ik een Meeting heb via een site (ja, ze zijn nogal ouderwets en bezorgd), maar het zou wel een leuk idee zijn.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    In helmond kan dat!, dat ligt onderaan in Nederland ^^ dus ook bereikbaar met trein voor de belgen :P

    maar ik denk eerlijk gezegt dat het niks gaat worden

    konayuki schreef:
    Ik vind het wel een goed iedee. Maar ik zou alleen kunnen als het in A'dam is. Anders is het te ver en de duur.

    maar dan kan je zo wel doorgaan?
    bij mij is het dan bijv. het moet dan wel in eindhoven anders is het te ver.. maar als iedereen zo doet dan heeft het eigenlijk niet zo heel veel zin.. want dan heeft iedereen zo iets van.. nee te ver..etc..(cat)

    het lijkt me wel leuk, maar ik denk niet dat het werkt:( iedereen woont ver weg van elkaar en ik zou sowieso nooit mogen van mijn ouders!!!(zip)


    DUDE! Get a life!!!

    Als het niet te ver is, en ik kán komen kom ik denk ik wel. ^^

    Lijkt me wel cool. Maar ik ben best wel bang dat ik nie mag xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    6000BRIEFJE schreef:
    Dat gaat niet iets worden, maar dromen kunnen er altijd zijn.
    Er wonen ook een aantal mensen in belgië, en er zullen veel zijn die niet kunnen.
    Sorry, ik heb momenteel geen idee, zo wel, hoor je het!

    Inderdaad, aan wij uit belgië word weer niet aan gedacht, pfah! (puh)
    Mnee, ik zou wel naar Nederland komen als dat zo zou zijn. Gha! (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Cherished schreef:
    Als het niet te ver is, en ik kán komen kom ik denk ik wel. ^^
    Same here.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    misschien is het handig meerdere meetings in telkens anders gelegen steden te doen...dus niet alleen van die grote drukke steden maar ook steden in het noorden, in het zuiden en ook belgie...dat is wat handiger gezien de afstanden die sommige mensen dan moeten overbruggen en dan niet kunnen/willen/mogen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    en en en...laat ik ook ff verkondigen of ik kan/mag...
    ligt eraan waar, wanneer en of mijn ouders instemmen en of lyria en shizu meegaan^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik weet niet of het zou lukken, maar het lijkt me wel een goed idee (:
    Als je het dan ergens onderin Nederland of bovenin Belgie doet is het vrij centraal, dan hoeft niemand naar de andere kant van de wereld te reizen :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lucidity schreef:
    Ik weet niet of het zou lukken, maar het lijkt me wel een goed idee (:
    Als je het dan ergens onderin Nederland of bovenin Belgie doet is het vrij centraal, dan hoeft niemand naar de andere kant van de wereld te reizen :Y)


    dat lijkt me toch een probleempje voor de mensen die in het noorden van nederland wonen en in het zuiden van belgie...je moet namelijk om in zuid nederland te komen vanuit het noorden 4 uur reizen en vanuit zuid belgie weet ik niet echt maar dan houdt je toch het probleem dat er veel mensen zijn die niet mogen/kunnen/willen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.