• Blughh ik maak me nu echt zorgen...

    Ik heb vanmiddag rond 1 uur mijn gitaarleraar een sms gestuurt hoelaat we morgen gitaarles hebben, aangezien de jongen waar ik samen mee les heb en ik dat niet weten omdat het een nieuw jaar is, en hij heeft nogsteeds niet terug gesmst!
    Normaal smst hij binnen een half uur terug!

    Toen keek mijn vader vanmiddag op zo'n site waar allemaal dingen op staan die in de buurt zijn gebeurt en toen stond er iets op over een band van 4 personen uit Zwolle die de bocht uit waren gevlogen en er stonden foto's bij en mijn vader zei zo dood leuk: "Hé dat lijkt het busje van je gitaarleraar wel!"
    Dus ik zo kijken en ja hoor echt precies hetzelfde busje als mijn gitaarleraar en mijn gitaarleraar heeft een band bestaande uit 4 personen en hij komt ook uit Zwolle...

    Ik heb hem ook al een paar keer geprobeerd te bellen maar hij neemt gewoon niet op! :\

    Ik voel me nu echt best wel vaag, ik heb een enorm goede band met mijn gitaarleraar, hij staat altijd klaar voor me als er wat is en je kan enorm goed met hem praten en ik ben nu gewoon echt bang dat dat zijn busje was en dat er nu wat met hem is...

    Dit moest ik gewoon even kwijt aangezien mijn vriendin meteen over wat anders begint... en ik heb geen idee of het in het juiste topic staat, zo nee sorry!

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 20:56 ]


    dream, dare, fly!

    Zijn die 4 mensen ernstig gewond/overleden?
    Ik hoop voor je dat het niet zo is, en anders sterkte!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lucidity schreef:
    Zijn die 4 mensen ernstig gewond/overleden?
    Ik hoop voor je dat het niet zo is, en anders sterkte!


    1 is er erg aan toe en was meteen naar het ziekenhuis gebracht de anderen hadden wel wat verwondingen maar niet echt ernstig...


    dream, dare, fly!