• Haaihaai,

Ik moet voor school een betoog houden. Maar ik weet geen onderwerp=O. En t mag niet gaan over: euthanasie, abortus, dierproeven en nog wat van die standaarddingetjes, omdat dat te makkelijk zou zijn ofzeu..

Dus iemand een idee(A)?

Danke schon:]

*Voetballers zijn te agressief op het veld.
    *Iedereen moet de kans krijgen om zijn droom na te jagen.
    *Dieren hebben ook gevoelens en kunnen denken.
    *Kinderen moeten al naar school van zodra ze kunnen lopen en enkele woorden kennen.
    *De jeugd van tegenwoordig is braver dan sommige volwassenen.

What you see, is what you get.

Hourglass schreef:
    *Voetballers zijn te agressief op het veld.
    *Iedereen moet de kans krijgen om zijn droom na te jagen.
    *Dieren hebben ook gevoelens en kunnen denken.
    *Kinderen moeten al naar school van zodra ze kunnen lopen en enkele woorden kennen.
    *De jeugd van tegenwoordig is braver dan sommige volwassenen.

Thanks;]. Maar eigenlijk moeten t meer onderwerpen zijn als 'het homohuwelijk moet worden toegestaan' of 'het koningshuis moet verdwijnen.' Alleen zijn die onderwerpen al bezet:]...

xBLA schreef:
    (...)
    Thanks;]. Maar eigenlijk moeten t meer onderwerpen zijn als 'het homohuwelijk moet worden toegestaan' of 'het koningshuis moet verdwijnen.' Alleen zijn die onderwerpen al bezet:]...

Ahzo. Ik zal nog eens denken :')

What you see, is what you get.

dat je nu geen foto's meer mag maken van Prins willem Alexander(Prins van Nederland) en zijn gezin is onzin. -of bedoel je zon soort dingen niet?:X-

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

DramaBiatch schreef:
    dat je nu geen foto's meer mag maken van Prins willem Alexander(Prins van Nederland) en zijn gezin is onzin. -of bedoel je zon soort dingen niet?:X-
    Het is op zich een goed onderwerp, maar ik moet er 7 minuten lang over praten dus het moet zeg maar wel een groot onderwerp zijn waar je veel over kunt vertellen;).