• ik kwam een tijd heel close overeen met een jongen die ik al een 2jaar ken , ik had met hem al een verleden met gevoelens.
    en dan na dat verleden begonnen we terug goed overeen te komen , we spraken veel af , hij knuffelde me non-stop, deed lief, gaf me allemaal kusjes ( niet op m'n lippen ) echt hy was oh zo lief.
    en dan de laatste keer dat'k ik bij hem was , ik ging naar huis krijg ik een smsje van hem ' nu denk jy waarschijnlijk waarom kuste die my nu nie ' ik stuurde er niet echt iets op terug en hy stuurde me dan nog van ' ik mag dat echt niet doen , ook al vind ik het zo moeilijk je niet te kussen' dan hebben we evntjes gestuurd en kwam het er op neer dat hy me iets moest vertellen maar het niet wou omdat hij beweerde dat hy me dan echt kwijt zou zijn en dat hy me niet kwijt wilde.
    uiteindelijk had ik hem zover gekregen het hem te laten zeggen , en wat hy zei is het volgende : ' kijk, ik ben zo goed als samen met iemand al van voor dat wij beter begonnen overeen te komen . en nu denk ik meer aan u dan aan haar. en ik kan u gewoon nie kussen omdat ik niemand pijn wil doen en zeker jouw niet ..echt ik wil constant bij jou zijn. en als ik dan bij u ben wil ik je niet los laten! ik hoop dat je beseft dat dat heel wat wil zeggen dat ik je dat zeg '
    toen ik dat smsjes kreeg was ik er eventjes niet goed van omdat hy nu ja zo goed als een ander meisje heeft en zo close zit te doen met my.
    ik stuurde bijna niets meer terug op zijn smsjes omdat ik alles wat wou laten bezinke maar ondertussen kreeg ik wel smsjes van hem met er onderander in : ' ik kan echt niet meer zonder u ' en nog smsjes zoals : ' ik mis u constant , ik denk de hele tijd aan u .. dat is toch niet normaal ' en ook nog smsjes dat hy me echt niet kwijt wil en dat hy me mist & dan onlangs kreeg ik nog een smsje met er in : ' waarom blijf je toch in mijn hoofdje rondspoken ' ik stuurde niet echt meer terug op hem want ik was er nog altijd eventjes niet goed van , maar gisteren stuurde ik hem nog een smsje met er in : ' slaapzacht & droomzoet ' krijg ik een smsje terug : ' woow , ik hoor nog iets van u ' ik vond dat antwoord redelijk grof van hem ..

    wat denken jullie van hem ?
    liefs x

    uhm.. heeft hij nu met iemand of niet?

    Raar ..
    Maar, waarschijnlijk begreep hij niet, dat die berichtjes nogal verwarrende waren voor jou. & voelde hij zich een beetje gekwetst, omdat hij net zijn gevoelens had verteld & jij hem "negeerde". Praat er met hem over :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    redelijk raar,
    met wie heeft hij nu wat ?


    Just a simple "I love you" (:

    Explanations schreef:
    redelijk raar,
    met wie heeft hij nu wat ?

    dat weet ik zelf ook niet

    njaa, ik vind het wel tamelijk logisch dat hij zo 'grof' doet, want hij zit te zeggen dat hij je mist etc en jij negeert dat gewoon, ook al snap ik wel waarom je dat doet.


    -

    ok edat is dom, want als hij zoveel van jou houd. waarom heeft hij dan een vriendin?

    ( ik ken het verhaal, heb het zelf ook zown soort iets meegemaakt)


    I solemny swear i am up to no good

    whatthe...
    Arme jij. (flower)