• Wie mij een beetje kent. Die mijn quizen maakt. Die mijn quizen LEUK vind. Die uberhaupt ooit iets over mij gehoord heeft.
    Wie?
    Beantwoord dan ook graag even de vragen hier boven.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik 'ken' je enkel vanop het forum.


    -

    Blondiepants schreef:
    Ik 'ken' je enkel vanop het forum.
    Is dat positief?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ja ik kje ook alleen van het forum. En het is niet negatief, om zo maar te zeggen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    Ja ik kje ook alleen van het forum. En het is niet negatief, om zo maar te zeggen.
    Dat is fijn ;] want ik dacht: ik maak alleen van die 'domme' topics


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Je maakt topics met een reden, die reden is voor jezelf nooit dom, anders zou je ze niet maken. Dus in priinis het nooit dom, als je de achterliggende reden maar weet. ;D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    Je maakt topics met een reden, die reden is voor jezelf nooit dom, anders zou je ze niet maken. Dus in priinis het nooit dom, als je de achterliggende reden maar weet. ;D
    Misschien ben ik te dom voor deze feit. maar klinkt supersupersupersupersupersupersuperGREAT !


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    IK KEN JOU! IK RL! en op q


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik zag je naam eens rechts bij de online leden staan en toen dacht ik: 'Wat een gekke en originele naam.' ^^

    En ja, ook van het forum een beetje. :]


    Let the Night embrace you

    Ik ken je van het forum en nog van wel meer dingen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik zie je wel eens op het forum..

    Ik ken je alleen van je topics.

    Van het forum ken ik je.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Zoals de meesten hier, ken ik je vanop het forum (:


    What you see, is what you get.

    Blondiepants schreef:
    Ik 'ken' je enkel vanop het forum.


    Some people make the world special just by being in it

    Eigenlijk wil ik dat ook weten ghahaa (nerd)


    Some people make the world special just by being in it