• http://www.ampgames.com/game/614/Purgatorium.html
    Alweer een leuke (scary) escape game ;)
    Ik heb hem al uitgespeeld (nerd)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Komt er iets wat je laat schrikken ofzo? :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Komt er iets wat je laat schrikken ofzo? :'D

    Hangt ervan af wat je schrikken vind (cool)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Matix schreef:
    (...)
    Hangt ervan af wat je schrikken vind (cool)
    :'D Dat ze ineens opduiken en dan BLAAAAAAAAAAAAH, jeweetwel typische scchrikdingen :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik geraak niet uit de kamer :o


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik ga dus dat nu egt niet spelen ;o
    ik heb nu nogsteeds sgik van het spookhuis van vanmiddag,, en daar maken afgehakte hoofden,, en enge poppen,, geen verbettering op ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Carnage schreef:
    (...) :'D Dat ze ineens opduiken en dan BLAAAAAAAAAAAAH, jeweetwel typische scchrikdingen :'D


    Nee dat niet het is niet dat je even speelt dat er wat opduikt ;)
    Dat zijn andere dingen dit zijn ESCAPE GAMES
    Je weet wel uit de kamer ontsnappen maar ik zoek soms van die engen probeer ze zonder walktrough uit te spelen en als dat lukt en ze zijn leuk zet ik ze altijd op Q voor mensen met intresse ;)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    O_O wil je voortaan eerst waarschuwwen T_T omg ik schrik me net de tering >< en ik ben al zo snel bang T_T


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    O_O wil je voortaan eerst waarschuwwen T_T omg ik schrik me net de tering >< en ik ben al zo snel bang T_T
    Schrik je ergens van? DAN GA IK M NIET SPELEN :'DDD


    I live for the applause, you will die for it.

    AAAAA GATVER ><
    Klik niet op de prullenbak ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    kimmyENCoRE schreef:
    O_O wil je voortaan eerst waarschuwwen T_T omg ik schrik me net de tering >< en ik ben al zo snel bang T_T


    Ik ben ook snel bang maar dit was eerder schrikken soms maar niet angstaanjagend toch?


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Matix schreef:
    (...)

    Ik ben ook snel bang maar dit was eerder schrikken soms maar niet angstaanjagend toch?


    ja maar weetje ik ben echt een schijtert :X
    als ik weer eens een te enge film zie heb ik gelijk weer vrees voor het donker.... nja niet echt vrees voor het donker maar wat er in het donker zou kunnen zitten...
    en op het moment staan alle lampen weer aan....
    ik ben echt heel erg bang voor dat soort dingen... T_T


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    (...)

    ja maar weetje ik ben echt een schijtert :X
    als ik weer eens een te enge film zie heb ik gelijk weer vrees voor het donker.... nja niet echt vrees voor het donker maar wat er in het donker zou kunnen zitten...
    en op het moment staan alle lampen weer aan....
    ik ben echt heel erg bang voor dat soort dingen... T_T


    Ik kan ook geen horror kijken ik kan al helemaal niet alleen op straat in het donker of wat dan ook en die escape games speel ik ook altijd samen met vriendinnen! want alleen spelen? daar denk ik echt niet aan!!!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    noway vanaf die stoel bewoog heb ik het afgezet xD nee echt ik kan niet tgn die dingen dan doet m'n hart zeer, en spring ik gewoon 'n paar mters de lucht in fooooooooooorget it juffi xD Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    noway vanaf die stoel bewoog heb ik het afgezet xD nee echt ik kan niet tgn die dingen dan doet m'n hart zeer, en spring ik gewoon 'n paar mters de lucht in fooooooooooorget it juffi xD Xx


    Whahahaha oke sorry ik krijg toch wel even een smile op mijn gezicht als ik jou verhaaltje lees
    De eerste keer dat ik het speelde ik ook hoor ;)
    Ik zei zo hé kijk de stoel beweegt (ik speelde het met 3 vriendinnen)
    En toen verscheen dan mens in die stoel hebben we het weg geklikt
    En we hebben het nog wel een paar keer opgestard en uiteindelijk hebben ik en mijn beste vriendin het uitgespeeld die ander 2 wouden niet kijken
    De zus van één van mijn vriendinnen heeft het einde ook nog mee gekeken we gingen toen met zijn drieën gillen maar ik was ongeveer de enige die het einde had gezien (yeah)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    ok kwas té nieuwsgierig xD
    & ooh het is niet zoiets wr er plots iets voor je neus springt x) & vind die dingen helemaal niet eng :P
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....