• RTL Exclusiv - Bill Kaulitz Lonely 20th Birthday (English Subs) 1.09.2009

    Btw: ik zet dit bij geruchten omdat je eigl niks uit Bill's mond hoort, (behalve over dat hij wilt verliefd worden.) Dus die andere dingen kunnen evengoed uit hun context gehaald zijn ofzo

    eenzaamheid van bill deel 4830000000 xD
    volgens mij is het allemaal toch een beetje overdreven


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik vind het best zielig voor hem =3

    ik hoop maar dat hij snel iemand vind n_n


    Life is more than that you eyes can see

    Bill ziet er goed uit.
    Ik vind het wel erg hoor. Dat hij zo alleen is. :9~


    We'll never be as young as we are tonight

    arme Bill.. :)
    ik denk ook wel dat het wel mee zal vallen. maar je weet inderdaad maar nooit..

    Als je goed naar hem keek het afgelopen jaar, dan wist je dat al. Ik vind het echt erg voor hem, hopelijk vind hij gauw een leuke meid/jongen en kan hij gelukkig zijn.

    Bill, ich liebe dich.
    En niet op de obsessede fangirl manier! XD


    -

    Bill, ich liebe dich.
    En niet op de obsessede fangirl manier! XD


    amen =3


    Life is more than that you eyes can see

    IC2P schreef:

    Bill, ich liebe dich.
    En niet op de obsessede fangirl manier! XD


    Ik wel!:Y)
    -Kidding.-


    Maarmaar ontopic;
    Ik vind het overdreven zielig. Dat wil zeggen, dat ik het snap en ook wel zielig vind. Maar die mensjes kunnen wel een beetje overdrijven,;x

    Xo'


    everything, in time

    ahg wat zielig voor hem.:S


    ok

    Het wordt tijd dat ie gewoon toegeeft dat hij wat met Tom heeft :Y)
    neegrapje.
    Ofja, als het zo is, dan is dat toch goed voor hem?
    En ja, Bill is ook "Humanoid". Hij zal zich ook wel eens kut voelen, waar hij ook is. Dat is toch normaal?
    Maar ik denk dat ze het gewoon een beetje overdrijven, Bill is de "gevoelige" van de band - en dat benadrukken ze gewoon héél erg x.x
    Best raar eigenlijk, want het komt over dat Bill iedere minuut huilt en de rest nooit. x.x
    Maarja, we weten het toch allemaal niet. We kennen ze niet privé, helaas, misschien ;p

    Uncommon schreef:
    Bill is de "gevoelige" van de band - en dat benadrukken ze gewoon héél erg x.x
    Best raar eigenlijk, want het komt over dat Bill iedere minuut huilt en de rest nooit. x.x

    idd! Net zoals Tom altijd de player is geweest tot hij zelf zei dat hij daar genoeg van had, ze laten altijd lijken dat Bill de hele tijd wenend rondloopt ^^

    Niets nieuws dus.

    Agony schreef:
    (...)
    idd! Net zoals Tom altijd de player is geweest tot hij zelf zei dat hij daar genoeg van had, ze laten altijd lijken dat Bill de hele tijd wenend rondloopt ^^

    In-der-daad!
    Come on, net alsof Tom al alle meisjes geneukt heeft ><
    En dan zit Bill maar emo te wezen op zijn kamer.
    Is dat het beeld wat klopt? Zo komt het bij mij soms wel over x:
    Volgens mij heeft Tom niet eens zoveel ge'playt xd

    nja ik vind het overdreven.... i mean iedereen is wel eens eenzaam... en dat zegt niet dat ik het niet zielig vind ofzo.. eenzaam zijn is best kut maar... kijk zo voelt iedereen zich wel eens dus ik vind het overbodig dat er zoooon punt over gemaakt word...


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    nja ik vind het overdreven.... i mean iedereen is wel eens eenzaam... en dat zegt niet dat ik het niet zielig vind ofzo.. eenzaam zijn is best kut maar... kijk zo voelt iedereen zich wel eens dus ik vind het overbodig dat er zoooon punt over gemaakt word...


    zo denk ik er ook over!!

    Uncommon schreef:
    Het wordt tijd dat ie gewoon toegeeft dat hij wat met Tom heeft :Y)
    neegrapje.
    Ofja, als het zo is, dan is dat toch goed voor hem?
    En ja, Bill is ook "Humanoid". Hij zal zich ook wel eens kut voelen, waar hij ook is. Dat is toch normaal?
    Maar ik denk dat ze het gewoon een beetje overdrijven, Bill is de "gevoelige" van de band - en dat benadrukken ze gewoon héél erg x.x
    Best raar eigenlijk, want het komt over dat Bill iedere minuut huilt en de rest nooit. x.x
    Maarja, we weten het toch allemaal niet. We kennen ze niet privé, helaas, misschien ;p

    -ik kan het niet beter zeggen.. denk ik..-