• Dit jaar heb ik een andere leerkracht voor chemie en ecologie. Beide vakken vind ik dus niet leuk. Alhoewel Ecologie vind ik leuker dan chemie en daar ben ik dus ook zoveel beter in.

    Omdat we een uur ecologie en een uur chemie achtereen hebben, kwam mijn leerkracht op een briljant (uhum) idee. Eerst doen we een anderhalve maand chemie en daarna ecologie.
    ze vroeg: wie is er mee akkoord en wie niet? dus ik zei meteen: Nee! Dan vroeg ze waarom? ik antwoorde heel eerlijk: ik heb niet graag chemie.. en als je dat dan twee uur achtereen hebt is het tweede uur je aandacht al helemaal verdwenen!! en dit geld ook voor ecologie eigenlijk. Dus afwisseling lijkt me beter. Meteen vloeg de leerkracht naar me uit en zei ze: waarom zeg je dat nu zo? ik antwoorde weer zo vriendelijk mogelijk: ik ben gewoon eerlijk, ik doe chemie niet graag en kan het ook niet goed! Ze keek kwaad weg en zei: het verandert toch niet en in plaats van met ecologie te starten, gaan we beginnen met chemie.

    Ik kreeg meteen de eerste vraag op me afgevuurd waar ik dus al meteen niet op kon reageren. En dan keek ze me vuil aan. Niet veel later keken we een film waarin werd aangetoond waar chemie allemaal voor gebruikt werd. Daarna zeurde ze verder tegen mij en mijn buurmeisje: dus een beetje respect voor chemie!! en je moet dat graag doen want echt zowat alles bestaat uit de chemie. Daarop zei ik tegen mijn vriendin: ik heb eerder respect voor de mensen die zich met chemie bezighouden en die dingen maken want zelf zou ik het zeker niet uithouden. Wat ze dus had gehoord.

    De volgende les had ik weer chemie en nu kijkt ze me steeds kwaad aan en heeft ze een hekel aan mij. En waarom? omdat ik eerlijk mijn mening zeg.. en de mening van zovele anderen in mijn klas maar die het gewoon niet durven.

    Dus daar komt dit jaar, zeker en vast nog ruzie van met die leerkracht x)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2009 - 18:31 ]

    Pff, dan geef je eens eerlijk je mening ._.


    Only losers can act the way you do

    Wat is ecologie ? Oo" Ahg ja,leerkrachten zijn gewoon achterlijk. Ben ik blij dat ik die twee vakken niet heb (:

    JOYCEVIPx schreef:
    Wat is ecologie ? Oo" Ahg ja,leerkrachten zijn gewoon achterlijk. Ben ik blij dat ik die twee vakken niet heb (:


    Euhm ecologie gaat een beetje over het milieu/natuur zo.
    vorig ging het over afvalwater en het zuiveren ervan, Hernieuwbare brandstoffen, de kringloop, ...
    Dus saai eigenlijk! x)

    AlmostHappy schreef:
    (...)

    Euhm ecologie gaat een beetje over het milieu/natuur zo.
    vorig ging het over afvalwater en het zuiveren ervan, Hernieuwbare brandstoffen, de kringloop, ...
    Dus saai eigenlijk! x)

    zo iets als biologie dus ? (':

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    zo iets als biologie dus ? (':


    Mwaah, bij ons is Biologie onderverdeeld, anatomie, micro-biologie en dierenkunde.
    Dus dat gaat meer over de mens, dier en bacterien en planten enzo.
    Maar in andere richtingen hoort dat daar misschien bij ofzo x)

    *kuch* achterlijke leerkracht *kuch*


    Just a simple "I love you" (:

    Jezus, wat een kutmens Ö
    Bekogel haar met papieren vliegtuigjes
    :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    AlmostHappy schreef:
    (...)

    Mwaah, bij ons is Biologie onderverdeeld, anatomie, micro-biologie en dierenkunde.
    Dus dat gaat meer over de mens, dier en bacterien en planten enzo.
    Maar in andere richtingen hoort dat daar misschien bij ofzo x)

    Euhm,Oké Oo" ik heb geen verstand van de vakken dat op; "ie" eindigd :'D.