• Er zijn dus van die mensen bij mij op school. die dus roddelen over mij, en roepen dat ik een monsoonslet ben. en dat ik helemaal geen echte fan ben (TH). Weetje waarom? Omdat ik op hockey zit, en toevallig niet altijd zwarte ogen heb en in zwart rondloop. Ik bedoel dat slaat toch nergens op? omdat mensen niet van mij verwachten dat ik fan ben van tokio hotel, Betekent dat toch niet dat ik meteen een slechte fan ben?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2009 - 17:04 ]


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Ik snap het niet x:


    Only losers can act the way you do

    Never mind


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Laat ze gewoon lullen, jij weet wel beter :Y)

    Maar zover ik snap: doe wat Uncommon zegt :Y)


    Only losers can act the way you do

    dat hadden ze ook niet van mij verwacht 0.o

    Weirdows. Misschien moet je ze erop wijzen dat er ook maar één bandlid is die makeup opheeft, en dat de andere 3 ook naturel alike gaan.

    Ja maar ze negeren me alsof ik een enge ziekte heb:8


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Laat ze toch lullen. Je moet er niet uitzien als een [wannabe]emo om fan te zijn. Ik schmink mijn ogen ook niet meer zwart [buiten mascara&oogpotlood],ik draag ook bijna nooit meer zwart.Ik houw ook van voetbal,ik loop liever rond in een rokje dan in een broek. En ik ben toch ook fan. Laat ze gewoon maar lullen ja (': die mensen zoeken gewoon een reden om iemand lastig te vallen :'D.

    JOYCEVIPx schreef:
    Laat ze toch lullen. Je moet er niet uitzien als een [wannabe]emo om fan te zijn. Ik schmink mijn ogen ook niet meer zwart [buiten mascara&oogpotlood],ik draag ook bijna nooit meer zwart.Ik houw ook van voetbal,ik loop liever rond in een rokje dan in een broek. En ik ben toch ook fan. Laat ze gewoon maar lullen ja (': die mensen zoeken gewoon een reden om iemand lastig te vallen :'D.


    Precies.
    Thanx buddy.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2009 - 17:24 ]


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    NoCommentXx schreef:
    (...)

    Precies.
    Thanx buddy.

    En anders kom ik wel naar jouw school (': kunnen ze ons allebij aankijken alsof we een of andere rare ziekte hebben :'D.

    Ik zit ook op hockey, heb bijna nooit zwarte ogen en ik draag genoeg kleurtjes! En ik ben nu al bijna 4 jaar fan! Jij bent geen monsoonslet, dan zou ik het dus ook zijn.


    -

    je uiterlijk zegt toch niet van wie je fan bent :8
    achterlijkk. laat ze praten, jij weet beter :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ooh dat is idd niet leuk.
    Ik had een vriendin en samen waren we zo erg fan! Zij kende ook een fan en net voor dat ik haar zou ontmoeten vertelde die vriendin haar dat ik niet echt fan ben. Dat ik tegen iedereen zei dat ik het niet was en tegen haar dat ik wel fan was.
    Dit alles was dus van het eerste woord tot het laatste gelogen.
    Vervolgens zaten we op de trein en had ik dat andere meisje ook leren kennen en zoals ze zei.. zoals jij over hun praatte, hun muziek en alles leek je me wel fan en nadat ze onlangs op mijn kamer was gekomen zei ze.. nu ben ik het zeker, je bent echt fan!
    Toen ik dit alles hoorde was ik natuurlijk razen op de vriendin!!
    Nu zoveel maand later is ze zelf geen fan meer, degene die alles over mij loog. Maar ik wel nog..
    dus, hoe laag kan je vallen om zoiets over anderen te verzinnen.

    Je er gewoon geen zak van aan trekken! Laat ze maar lullen.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Wat een sukkels o.o
    Negeren, die handel.


    Never run out of reasons to smile...