• Mijn vader.
    Hij was net vet boos op mij en ging zitten zeggen dat hij de kinderbescherming gaat bellen omdat ik zogenaamd niet op te voeden ben. Alleen omdat ik een nieuwe mp3 wil want mijn oude is kapot gegaan. Hij wordt strond en strondziek van me en hij wou dat ik nooit geboren was. Dat zei hij net.
    Ik weet nu echt niet wat ik doen kan. Ik kan nergens heen en mijn vader is wel zo'n type die zoiets echt gaat doen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    damn, zoiets hoort je vader niet te zeggen o.o ik heb geen idee, misschien naar een vriendin? -damn, het is donker ._.-


    Underdog, just look at the mess you made.

    fuck, dat zeg je toch nit tegen je kind?
    heb je geen leerkracht ofzo aan wie je het kan vertellen? (volwassenen kunnen je vaak beter helpen met zoiets dan je vrienden, en ik weet uit ervaring dat zoiets kan opluchten)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    GoldenShot schreef:
    fuck, dat zeg je toch nit tegen je kind?
    heb je geen leerkracht ofzo aan wie je het kan vertellen? (volwassenen kunnen je vaak beter helpen met zoiets dan je vrienden, en ik weet uit ervaring dat zoiets kan opluchten)


    Ik ben net nieuw op die school, ik ken die leraren nauwelijks en ik wil niet meteen al bekend staan als het meisje met alle problemen zegmaar.. Want dat stond ik op mijn oude school ook, en toen deden de leraren opeens heel anders tegen me en heeft mijn mentirx het nog doodleuk door de klas staan schreeuwen ook.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik denk dat hij het niet meent, eerlijk gezegt, ik bedoel je gooit er tijdens een ruzie zo dingen uit die je niet meent...
    maar misschien is het inderdaad beter als je vanaaf even naar een vriendin ofzo gaat, gewoon even je gezicht niet laten zien, en er vooral niet op ingaan want dan word het alleen maar meer kwaad


    Never forget the things that make you smile

    heb je geen andere familieleden ?
    maarmaar dat zeg je niet als vader zijnde. :'S en vooral niet als jij er helemaal niets aan kunt doen!
    sterkte <3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik kan nergens heen, dat is nou juist het probleem. Ik durf de kamer waar ik nu zit niet meer uit en ik durf ook niet meer naar beneden -daar zit mijn vader-.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    wooooooooooooow :o
    toen ik dit las:

    Hij wordt strond en strondziek van me en hij wou dat ik nooit geboren was. Dat zei hij net.


    sterkte meid! <33

    het is niet normaal als je vader dat zegt,


    Stop holding me under and let me breathe.

    uncertain schreef:
    het is niet normaal als je vader dat zegt,

    idd!

    Jezus..
    Praat anders met je moeder.


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Jezus..
    Praat anders met je moeder.


    Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb geen contact met mijn moeder. Nooit gehad, trouwens.
    En ik weet dat het niet normaal is, maar mijn vader is ook niet echt een ouder zoals de meesten hier zullen hebben..

    [ bericht aangepast op 4 sep 2009 - 21:50 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb geen contact met mijn moeder. Nooit gehad, trouwens.
    En ik weet dat het niet normaal is, maar mijn vader is ook niet echt een ouder zoals de meesten hier zullen hebben..

    of opa of oma misschien dan? :X :$

    Geesz schreef:
    (...)

    Ik ben net nieuw op die school, ik ken die leraren nauwelijks en ik wil niet meteen al bekend staan als het meisje met alle problemen zegmaar.. Want dat stond ik op mijn oude school ook, en toen deden de leraren opeens heel anders tegen me en heeft mijn mentirx het nog doodleuk door de klas staan schreeuwen ook.


    mmh. kan je niet zeggen dat je niet wil dat ze het doorzeggen? bij mij op school doen ze zoiets van doorvertellen niet dus jah... en ik vind echt niet dat het kan wat je vader doet. echt..


    Home is now behind you. The world is ahead!

    GoldenShot schreef:
    (...)

    mmh. kan je niet zeggen dat je niet wil dat ze het doorzeggen? bij mij op school doen ze zoiets van doorvertellen niet dus jah... en ik vind echt niet dat het kan wat je vader doet. echt..


    Op mijn oude school deden ze dat dus, terwijl ik aangegeven heb dat niet te willen.. Mijn vertrouwen dat ze het dit keer echt niet doorvertellen is 0%. Ik vertrouw eigenlijk geen enkele volwassene meer door dit...


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Op mijn oude school deden ze dat dus, terwijl ik aangegeven heb dat niet te willen.. Mijn vertrouwen dat ze het dit keer echt niet doorvertellen is 0%. Ik vertrouw eigenlijk geen enkele volwassene meer door dit...

    dat snap ik wel..:x