• Zoals jullie wel weten heeft het heeeeeel veeeel gewaaid vandaag. En ik was zo slim om mijn venster thuis open te laten staan :X Maar is het dat mijn bed onder mijn raam staat en dat er allemaal vieze blaadjes naar binnen gewaaid zijn ;s en dat is jukkie! En nu wil ik dus vers beddengoed daarop smijten, maar ik vond die lakens die je op je matras moet leggen - waar ik de naam van vergeten ben - niet meer. Dus vraag ik dat aan mijn mama, zegt mijn stiefpa ineens dat ik geen nieuwe lakens MAG opleggen. WTF? Ik ga écht niet op die vuile dingen slapen, hijs niet goed bij z'n hoofd zeker? En nu zegt hij dat ik ze er maar in het weekend moet opleggen. En nu had ik alles eral afgesmeten en vertik het om die lakens er weer op te leggen want ik ga er toch niet inslapen.
    Like, wat maakt het voor die kutvent uit of ik nu vandaag of morgen verse lakens leg? o_o
    Ik ga z'n tandenborstel in de wc doppen, als ik moet slapen in vuile dingen, moet hij maar z'n tanden poetsen met iets vies.
    Ik vermoord die man nog.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 19:37 ]

    Dat is inderdaad totaal belachelijk. Je zou hem vanaf nu het beste tegenwerken. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    vervang die lakens gewoon en luister niet naar hem (:
    en laat die wraakactie,straks krijg je nog straf ook.


    everybody needs a song.

    Jeuzus dat is echt gemeen O_O
    Gooi die blaadjes op zijn bed!


    I don't need words to feel those lips.

    Boyiloveyou schreef:
    vervang die lakens gewoon en luister niet naar hem (:
    en laat die wraakactie,straks krijg je nog straf ook.

    Nah, ik ken 'm.
    Hij gaat kijken welke lakens ik op mn bed heb liggen -geen lol- en dan gaat ie van z'n neus maken. En morgen gaat hij kijken of die oude lakens er weer opliggen. Ik wil wedden voor een tientje.