Helleuh lieverds.
We hadden vandaag een blokuur Frans, daarna Biologie, daarna de 1e pauze, daarna een uur Biologie, daarna 1 uur Engels, daarna een lange pauze, en toen weer Engels, mentorles, en we waren half 3 uit. 8DDD
Het zit zo.
Een jongen, nadat we Masiha (vriendin) en ik hem aanspraken, bleek dus dat hij Kasper heet.
Oké, hij lijkt enoooooorm veel op een oud klasgenoot, allebei echt studieneurtjes.
Oranje haar, bril, je kent het wel. En sorry als ik mensen discrimineer of zo. :]
Anyway, ik liet dus toen ik thuis was die foto van hem zien. Was wel grappig, want m'n moeder dacht dat het echt Bas [die oude klasgenoot] was. :'DDDDD
Vet keumisch dus.
Anyway.
Wij lopen in de kantine, opeens staat er zo'n facking greute groep stil in 't midden. Opeens staat er zo'n vrouwelijke politieagent, wij schrokken ons de pleeeeures.
Ik vroeg zo wat er was, maar niemand wist het. o.o
Opeens komt Jessica [vriendin] met zo'n nep verhaal dat er in Haarlem [waar ik woon en op school zit] veel loverboys zijn, en ook op onze oude school, enz.
Bleek dus dat ze gewoon een brief ging brengen ofzo? .___.
Maar van Jessica waren we wel gewend dat zij liegt - doet ze altijd.
Ik heb een vet leuke klas, maar er is 1 jongen, Darian, die is een mongool. Hij is echt gehandicapt, hij doet facking raar en als je 1 ding zegt scheldt-ie je uit met kanker dit, kanker dat..
Er was gister een conflict waarbij hij dat tegen iemand uit een andere klas deed, dus werd hij voor 1 dag geschorst.
Net goed.
Want de sfeer was een stuk gezelliger 8DD.
En er is nog zo'n raar wijf in onze klas, Marissa. Ze doet dus vet raar, ze kan volgens anderen niet praten, want als een leraar haar de beurt geeft, dan haalt ze steeds haar neus op, en klapt ze helemaal dicht.
Kinda zielig, maar ze kan wel normaal lullen. .__.
En ik schaamde me de tering bij Engels. 8D
Ik was aan het lachen, want een jongen peutert in zn neus en eet het op, dus mijn vriendinnen en ik helemaal lachen. Opeens kreeg ik de beurt, maar ik wist niet wat ze bedoelde. .__.
Ze vroeg zo 'wat is gramma' ofzo, en ik dacht dat ze vroeg wat grandma betekende, dus ik antwoorde 'oma'. Iedereen lachen, ik stond facking erg voor schut.
Veel hè. ^^
En wat zijn jullie grappige ervaringen op school? B]
-