• Mijn moeder belde laatst naar een volwassen vrouw (mijn vriend logeerde daar bij haar, haar vriend en dochterje en ik was kleren vergeten) en vroeg wanneer zij die zou kunnen komen halen en toen vertelde ze aan mijn mama dat mijn vriend, toen hij moest gaan werken bij zijn tante (dat zei hij ook tegen mij) dat dat niet waar was, maar dat hij met twee meisjes (apart dan) iets heeft gehadt... En dat ze het op de wc, op de zetel, op een stoel deed enz en dat hij een foto hadt getrokken toen ze met haar benen open lag (sorry vr de details). Ik was woedend toen ik dit hoorde en vroeg hem om een uitleg. Hij vertelde mij dat hij al eens gezegt hadt dat, toen hij met een vriendin en haar vriend uitging, een meisje hadt leren kennen (dus daar wist ik uiteraard wel iets van) en dat ze een beetje dezelfde problemen hadt als hij en dat hij haar wou helpen en dus aan de eigenaars van dat huis vroeg of ze mocht blijven. Dat kon en ze heeft twee weekends bij hem gebleven (zij in mijn vriend zen bed en hij in de zetel (zegt hij)) en hij loog tegen mij dat hij bij zijn Tante moest gaan werken (1 van de 3 keer was dit wél waar). Nu vindt ik dat hij mij beter wel liet komen, zodat ik zeker was dat hij niets deed, want nu vertelde hij mij ook dat ze hem probeerde te kussen en dat hij haar wegduwde... Helaas hoor ik dit pas na 3 of 4 maand en weet ik niet of ik het kan geloven en mijn vertrouwen in hem is een hele hoop gezakt. Hij is mijn eerste grote liefde en normaal gezien zou ik hem dumpen, maar deze keer is het echt moeilijk en gelooft de ene kant hem en de andere kant niet... Ik heb wel al met hem terug seks gehadt, maar ik denk wel nog terug aan dat hele gedoe. Wat denken jullie ervan en wat zouden jullie doen. En even voor de duidelijkheid we zijn bijna 11 maand samen, dus het is niet dat het gemakkelijk is om een relatie van bijna een jaar te verbreken. Dank u om te luisteren en voor jullie mening (als jullie die geven).

    PS; sorry voor de lange uitleg

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 16:34 ]


    90020190

    Kickson schreef:
    Als mij vriend seks met iemadn anders had, zou ik hem dumpen , ookal is het moeilijk. Maar je zegt dat hij zei dat hij er geen seks mee had, maar toch... Ik weet het is moeilijk, want je twijfeld. Ik zou niet graag in je schoenen nu staan. :S


    Het is inderdaad moeilijk...
    Misschien is het het beste om een nieuwe start te beginnen en al onze fouten achter ons te laten.


    90020190

    Slotje


    90020190

    een relatie is niets zonder vertrouwen

    hij vertrouwd jou blijkbaar niet , hij liegt zelfs tegen je
    en jouw vertrouwen in hem is geminderd

    ik zou zeggen probeer achter de feiten te komen..probeer in contact te komen met dat meisje en vraag het haar.
    sterkte
    xoxo


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    een relatie is niets zonder vertrouwen

    hij vertrouwd jou blijkbaar niet , hij liegt zelfs tegen je
    en jouw vertrouwen in hem is geminderd

    ik zou zeggen probeer achter de feiten te komen..probeer in contact te komen met dat meisje en vraag het haar.
    sterkte
    xoxo

    Idd...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja mensjes, bedankt voor jullie mening en hulp enzo, maar het is allemaal opgelost. We hebben gezamenlijk besloten om een nieuwe start te maken. Omdat we beide al fouten hebben gemaakt in onze relatie. We geven elkaar een soort van tweede kans.

    PS: hier mag dus een slotje op, omdat er een oplossing is gevonden voor mijn probleem ^_^


    90020190

    > slotje op aanvraag opener ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay