• Ja, voor de mensen die nog online zijn, want ben jij van plan vandaag??
    Ik wil gaan doen:
    t/m +/- 12.15 uur computeren,
    12.15 t/m (ligt eraan hoe lang het duurt?) Kaften.
    Daarna even op de pc, dan naar mam, dan voetballen, dan computeren.
    Dus, wat zijn jullie van plan??

    x

    school tot half 5, tussendoor ff lekkur msnen en Qen en dan thuis achter mijn laptopje


    Your make-up is terrible

    pc , pc , pc , pc -mss nog even lezen- pc , pc
    oh ja een vriendin komt haar trui brengen dan kan ik haar zaterdag haar naam op laten drukken ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb net 4 uur geslapen [lang leve Insomnia -.-] maar ik moest er al weer uit omdatik over een half uur met een vriend heb afgesproken om naar hem toe te komen. En ik doe er een klein uur over om daar te komen.

    Duss om half 2 gaan we naar de piercingshop daar ga ik hem dan zien lijden en uitlachen tijdens het nemen van een tepelpiercing en oorbellen.

    Daarna naar zijn huis want het zou eigenlijk ziekenbezoek zijn :'DD. En dan.. Back home en geen idee wat verder. Misschien wat Quizzelen. Of slapen!!


    Wie du mir, so ich dir.

    ik ga zo douchen en daarna boeken halen.. en ik denk dan niet meer kaften.. want dan is het als ik terug ben ong. 17.15 uur.. ofzo.. en dat vind ik te laat.. (A)

    en dan daarna zie ik wel wat ik ga doen..x'D (A)

    Computeren, aangezien ik nu even niks beters te doen heb.
    13.30 Met een vriendin naar de stad, maar ik ga denk ik niet veel kopen, ik ben een beetje blut --'
    Dan moet ik gaan koken, daarna weer computeren en dan teevee kijken en dan slapie doen n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    computeren, naar mn oma toe, even naar het dorp, computeren, eten, computeren, boekje lezen denk ik, en weer computeren en dan slapen ofzo ! :Y)


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    pc en tot half 3 en dan ga ik naar de stad om kleding tekopen O_0 en dan komt er iemand bij mij eeten en dan is de dag voorbij zo'n beetje


    I'm your biggest night mare

    Computeren, computeren, kranten rondbrengen, computeren, schoolfeest - kotst -, snel weer naar huis (nerd), computeren en daarna slapen misschien :'D & anders weer computeren! (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    nja ik heb straf enzoo.
    kamer opruime dus haha XD


    --

    School, heb nu alleen nog 2 uur computeren :')


    I don't need words to feel those lips.