Ja, voor de mensen die nog online zijn, want ben jij van plan vandaag??
Ik wil gaan doen:
t/m +/- 12.15 uur computeren,
12.15 t/m (ligt eraan hoe lang het duurt?) Kaften.
Daarna even op de pc, dan naar mam, dan voetballen, dan computeren.
Dus, wat zijn jullie van plan??
Ik heb net 4 uur geslapen [lang leve Insomnia -.-] maar ik moest er al weer uit omdatik over een half uur met een vriend heb afgesproken om naar hem toe te komen. En ik doe er een klein uur over om daar te komen.
Duss om half 2 gaan we naar de piercingshop daar ga ik hem dan zien lijden en uitlachen tijdens het nemen van een tepelpiercing en oorbellen.
Daarna naar zijn huis want het zou eigenlijk ziekenbezoek zijn :'DD. En dan.. Back home en geen idee wat verder. Misschien wat Quizzelen. Of slapen!!
ik ga zo douchen en daarna boeken halen.. en ik denk dan niet meer kaften.. want dan is het als ik terug ben ong. 17.15 uur.. ofzo.. en dat vind ik te laat..
Computeren, aangezien ik nu even niks beters te doen heb.
13.30 Met een vriendin naar de stad, maar ik ga denk ik niet veel kopen, ik ben een beetje blut --'
Dan moet ik gaan koken, daarna weer computeren en dan teevee kijken en dan slapie doen n_n
Computeren, computeren, kranten rondbrengen, computeren, schoolfeest - kotst -, snel weer naar huis , computeren en daarna slapen misschien :'D & anders weer computeren! (:
Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.