• Ik heb nog niet echt een naam voor mijn story :$:$:$:$ hier kan je stemmen voor een naam voor de story.. maar ik zit met een probleem ik heb wel rollen nodig xDxD hier is het verhaal :
    De oorlog heerst en dan kan je zien in iedere straat en iedere hoek. Fay's ouders hebben het maar druk. Haar vader een supperheld en haar moeder een fulltime spion. Ze wil ook niks liever dan in hun voetstappen treden. Op een dag komt ze achter een duister geheim en dat de einde van de wereld naderdt. Zij zal alles op het spel moeten zetten om de wereld te redden, want haar ouders hebben het al druk genoeg.

    De rollen die ik nodig heb zijn
    Een supperheld dad
    een spion ma
    een klein broertje of zusje
    een vrindin
    weer een vrindin :D
    een leuwke jongen
    en tot slot nog een winkelbediende waar ze veel mee omgaat xD

    de info dat ik nodig heb

    Voledige naam :
    uiterlijk:
    foto !!!!:
    karakter :
    specialiteiten:
    en wat ik nog moet weten :

    xD thanks <333


    Life up to your own espectations

    ik wil dol graag mee spelen, een foto dan zul je op netlog moeten gaan kijken, daar heb ik er veel xD

    Volledige naam : Stephanie
    Uiterlijk : Zwart lang haar, bruine ogen, donkere huidskleur
    Karakter : Ik ben aardig en lief tegen iedereen, maar ik heb ook mensen waar ik niet goed mee omkan, die negeer ik gewoon. ik lach veel met mijn vriendinnen en ik ben trouw, verklap geen geheimpjes als dat niet mag.
    Specialiteiten : Ik zit op een acteer academi en zing graag
    En wat je nog moet weten :ik hou van macaroni met ketchup n_n, hou heel graag van schoenen, niet dat ik veel heb hoor xD, en ik kijk dol graag films, alle soorten.

    laat maar iets weten xD

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 20:37 ]


    Art is never finished, just forgotten.

    ik wil oook wel een rolltje,als het mag dan :$(A)
    goed ik heb besloten dat ik de Spy-Mama neem xD als het mag



    Voledige naam : Vannessa *tja hoe heet het hooftpersonage van der achternaam??:$*
    uiterlijk: kijk maar op de foto xD
    foto !!!!:http://i11.photobucket.com/albums/a195/f16_defender_4_sc/HeatherGraham.jpg
    karakter : Vrolijk,Beetje Dom,Onhandig,Naief,Lief,Houd ontzettend veel van haar Man en Kindjes
    specialiteiten: Lenig-heid xD
    en wat ik nog moet weten : Ze geeft haar Kinderen en Man graag Kusjes xD en ze houd van verkleden in de raarste kostuumpjes xD
    xD okii dat was het dan xD,veel suc6 (doeg)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 23:04 ]


    Niet Zeuren,Maar Kleuren! :D

    Ik wilkleine zusje spelen(baby)Anders broertje of anders maakt nie uit


    Voledige naam : Sascha ...*hoe de hoofdpersoon heet*
    uiterlijk: blonde haren,vaak in staartjes,blanke huid.
    foto !!!!: http://2.bp.blogspot.com/_8mXrzuPRJGg/R83yVbKBq1I/AAAAAAAABUQ/Yv9pVKJJNrU/s320/olson.jpg
    karakter : te EigenWijs voor haar leeftijd,som lief,vrolijk,vind het leuk om iedereen te pesten maar ook om het lieve meisje uit te hangen.
    specialiteiten: Weet goed zich voor te doen als een onschuldig meisje
    en wat ik nog moet weten : Ze huis van ijsjes en ookal pest ze haar zus,ze houd heel erg van haar.Ze is verliefd op alle jongentjes van haar kleuterklas^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik wil graag een vriendin zijn!!

    info volgt:


    stay Nyappy

    Voledige naam : lydia griff
    uiterlijk:zie foto^^
    foto !!!!:http://c2.api.ning.com/files/pirYC382id18iNlmMBkgQQEm0SIK*eupA4dVrmPK4BvppVpX0HT1bRiOtsHNgY1pQvzEMSbuY9UJJmn0s2Fu8QaBqlqXQ10N/manga_girl_by_ndpcomics.jpg
    karakter :creatief,lief,snel angstig
    specialiteiten: schilderen
    en wat ik nog moet weten ;?


    stay Nyappy

    http://img229.imageshack.us/i/superhero2za.jpg/#q=superheld

    Ik wil graag superheld dad zijn ;D

    Voledige naam : Jan pieter diederik kees
    uiterlijk: SUPERHELD DAD UITERLIJK!
    foto !!!!: zie boven.
    karakter : super cool.
    specialiteiten: nou.. ik kan heel goed superheld dad spelen.
    en wat ik nog moet weten :


    EGYPTIAN GOD