• Ik loop over een jaar echt helemaal scheef aangezien mijn tas zo achterlijk zwaar is. Nu ga ik half dood van de rugpijn, maar die KLOTEKUT huisarts is er niet. Ik ben echt pissig.

    Is jullie tas ook zo achterlijk zwaar?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    kluisjes?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Smijt wat boeken in je kluisje =3
    En dat weer ik nog niet, moet maandag pas mijn boeken ophalen [á]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hahahha, jaa mijn tas is tering zwaar. Ik moet meer dan 5 boeken op 1 dag meenemen, in zo een kleine Eastpak.
    Ik wacht op een kluisje..
    Ik denk dat ik morgen maar gwn een grotere tas ga meenemen x'D


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    hij is swaar maar daar heb je kluisjwes voor


    We can only learn to love by loving.

    De mijne ook. We hebben sinds dit jaar geen vaste klas meer. Dus moeten we alles meesleuren. Gelukkig kunnen we vanaf volgende week kluisjes huren.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Immortal schreef:
    kluisjes?

    Ik doe al de helft in de kluisjes, maar ik moet toch nog naar school fietsen een stuk lopen.. de helft van mijn spullen liggen nog op school. Had er toch geen huiswerk voor dus ik ga het ook niet meenemen :l.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nee, want ik heb een kluisje (:


    Life is hard and then we die

    Ja, onze kluisjes zijn allemaal volzet en ik vind kluisjes sowieso niet handig. Maar vorig jaar was erger, ik had 12 kilo op mijn rug toen! Nu heb ik minder -gelukkig

    lockers ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja. Al mijn boeken zijn fucking dik. x-x

    nee (: ik heb maar 4 boeken en als ik een boek mee moet is het maar 1.


    -

    Ligt eraan wat m'n rooster voor die dag is. 8DD


    -

    Ik denk dat mijn tas eigenlijk wel zwaarder is als die van iedereen hier op Quizlet als al mijn boeken al in mijn tas zouden passen. En ja als ik theorie heb heb ik ze allemaal nodig. Het zijn er een stuk of 14 ofzo. En er zijn verschillende boeken over de 2.5 kilo. Ze zijn echt mega dik en groot :\. Lang leven kluisjes en opzettelijk je boeken vergeten \o/


    Wie du mir, so ich dir.

    Neen, wij hebben maar zes boeken gekregen ofzo. Dus nu moeten wij niet echt veel meenemen. En anders laat ik mijn spullen toch in de klas ofzo. Dus is het nog niet echt zwaar. :')

    morgen moet ik boeken halen, en volgens mij ga ik dan ook zo ongeveer dood.. (A)
    ik krijg volgens mij echt veel.. >.<