• whaha

    ik was vandaag dus op school en moest tot 3 uur. tussen het 6e en het 7e uur hebben wij een korte pauze dus ik en mijn vriendinnen stonden met wat klasgenoten te praten en op een gegeven moment hadden we het over zwaffelen. want dat was grappig. dus ik zo 'ik zwaffel ej zo de aula uit.' wij lachen. komt Emiel eraan, Emiel is een wijsneusje zonder humor. en Eva vroeg aan hem of hij ons uit wou leggen wat zwaffelen was voor de grap. gaat ie dat ook nog doen. serieus ik heb nog nooit zo gelachen. =D whaha.
    serieus.

    als je wilt weten wat hij zei :

    'Als een man half opgewonden word gaat hij met zijn ding zwaaien of tegen een muur staan en ermee bewegen' =3 whaha ik ging dubbel want hij gebaarde er ook zo mooi bij


    dus pas op ik zwaffel je de kamer uit

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 19:14 ]


    We can only learn to love by loving.

    zo grappig :'D!


    -

    omg xD

    heeft een hekel aan wijsneusjes


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Oke, zwaffelen is grappig. xd Wij gingen een keer aan alle jongens van de klas vragen of ze wel eens zwaffelen. En toen noemden we er een paar zwaffelaars.


    when words fail, music speaks.

    Gehe. Het woord 'zwaffelen' op zich is al een grappig iets. 8D


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Escapist schreef:
    Gehe. Het woord 'zwaffelen' op zich is al een grappig iets. 8D


    idd
    wie bedenkt dat nou =D


    We can only learn to love by loving.

    Ghaha, grappig. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    omg is hij een nerd ofz(nerd)


    I'm your biggest night mare

    xD xD geniaal :P


    Life up to your own espectations

    geweldig x'D

    is het niet Swaffelen? 8D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    daar hadden wij een tekst over bij nederlands vorig jaar :'D superleuk. en het is swaffelen ja.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hahahah omg xD
    Sukkel! =D

    Dr is ook een vrouwelijk versie, swiffelen! (van swiffer, dat schoonmaakding).
    Vraag me niet hoe wij dat moeten doen dan, maar daar gaat het niet om x'D :Y).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    WHhaha!
    een vriendin had een vrouwlijke versie bedacht Tietelen.


    To The Stars Through Adversity

    Hahaha :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    whaha!!!x'D
    dat is egt geniaal!!xD


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,