• Heb je ooit zoveel van iemand gehouden dat het lijkt alsof de hele wereld om jullie draait? Dat geldt ook voor Nika en haar liefje Julian. Hun liefde wordt alleen niet goedgekeurd door de rest van zijn famillie. Ze verlaten de stad en zijn laatste woorden zijn 'I'll Love you Forever.' Nika kan niet verder gaan met haar leven en dat merken haar twee beste vriendinnen ook. Ze helpen haar om over het verlies te komen en ze gaan met haar mee naar de Academie, waar ze spannende avonturen zullen beleven. Nika wordt er verliefd op Joshua, een knappe eerlijke 5e jaars die veel in haar lijkt te zien, maar wat als Julian opduikt en haar leven compleet op zijn kop zet?


    Stuk uit het verhaal

    Ik sloot mijn ogen en blies wat rook uit. Naast mij lag mijn pakje Marlboro light, in mijn hand was een gedoofde sigaret geklemd. Alleen op zulke momenten kon ik even de realiteit? ontsnappen, op momenten van kalmte en totale stilte. Vandaag waren we precies een jaar samen ; ik en Julian. Vandaag, precies een jaar geleden, had ik hem in mijn hart gesloten en ik was niet van plan om hem ooit te laten gaan. Ik zuchtte en opende mijn ogen zodra ik voetstappen hoorde. Ik zat onder een oude boom, de grond was bedekt met lichtroze bloesems. ‘Julian.’ Ik glimlachtte. Julian keek me aan, hij lachtte maar zijn gezicht stond zorgelijk. Wat was er?


    Invullen :

    Doen/niet doen
    Titel?
    Hoofdrol naam goed?
    Rollen ?


    We can only learn to love by loving.

    Doen/niet doen
    Titel? The hard world of reality/love (een van de twee woorden)
    Hoofdrol naam goed? Ja, hij is origineel
    Rollen ? Moet jij beslissen (: Maar als je der doet wil ik een :Y)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 18:23 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Doen/niet doen doen
    Titel? sorry.. weet ik niet..
    Hoofdrol naam goed?ja
    Rollen ?zeker, ik wil er wel een :Y)

    Tranquillity schreef:
    Doen/niet doen
    Titel? The hard world of reality/love (een van de twee woorden)
    Hoofdrol naam goed? Ja, hij is origineel
    Rollen ? Moet jij beslissen (: Maar als je der doet wil ik een :Y)


    whie =3 ik heb een originele naam
    -happy-


    We can only learn to love by loving.