• 1e Jaars zijn eigelijk best wel lief maar zeer iritant.Somige denken echt dat ze heel wat zijn,

    Om Dit topic nog een beetje nuttig te maken,Heeft iemand nog lolige verhaaltjes van wat ze mee gemaakt hebben in dit nieuwe school jaar?

    Made By Drake WonderHead.

    De school waar ik zit begint pas vanaf het 3e middelbaar. Dus ze zijn bij ons al wat groter [&eigenwijzer] Maar toch lijken ze elk jaar kleiner te worden,terwijl hun ego's maar blijven groeien :'D.

    Sommige eerstejaars zien er echt doodsbang uit. ;D
    En ik zag er daarstraks één die zijn bus miste. Die weet waarschijnlijk niet wat 'm overkomt. ;D

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 15:15 ]

    Trafficlight schreef:
    (...)
    1.56 is klein mier voor iemand van 15 bijna 16 :]
    zeg eerlijk

    Als jij dat klein vind? ö Dan moet jij mij ook klein vinden voor iemand van 17 jaar (':

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Als jij dat klein vind? ö Dan moet jij mij ook klein vinden voor iemand van 17 jaar (':

    hoe groot ben jij dan?

    Ik vind ze irritant, ze rennen door de gang en gillen! Ik was vorig jaar ook bruger, maar ik hield me rustig (echt waar) En sommige mensen van klas 2 lijken nog steeds op bruggers, het zelfde gedrag!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik was vorig jaar ook eerste jaars maar nu zit ik like een hele tijd te zeggen van: Omg, die eerste jaars die worden echt wel kleiner met de jaren. En irritanter ;o De meeste spelen nog tikkertje en verstoppertje tijdens de pauzes? En dat vind ik kinda dom. En ze zijn zo bang van ons, wat ik totaal niet snap. Want als we voorbij hun lopen is het net of wij zijn de goden van de school of zo? .__.

    Conspiracy schreef:
    Ik was vorig jaar ook eerste jaars maar nu zit ik like een hele tijd te zeggen van: Omg, die eerste jaars die worden echt wel kleiner met de jaren. En irritanter ;o De meeste spelen nog tikkertje en verstoppertje tijdens de pauzes? En dat vind ik kinda dom. En ze zijn zo bang van ons, wat ik totaal niet snap. Want als we voorbij hun lopen is het net of wij zijn de goden van de school of zo? .__.

    ik zou me vereerd_O_
    x'D