• it's nog fair and i think your really meannnn :9~


    -

    okee XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    wie heeft er wat meegemaakt?
    ik heb alleen maar zeik verhalen.. want ik verveelde me (A)

    Hoe was jullie schooldag?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    LoveForTom schreef:
    Hoe was jullie schooldag?

    heel leuk, ik heb 7 gele kaarten op een dag moeten halen, ik kan het komende school jaar iedere dag tot 19 uur op school blijven na blijven en ik heb de leraren getrakteerd op bosche bollen x'D

    -grapje-

    Whipple schreef:
    (...)
    heel leuk, ik heb 7 gele kaarten op een dag moeten halen, ik kan het komende school jaar iedere dag tot 19 uur op school blijven na blijven en ik heb de leraren getrakteerd op bosche bollen x'D

    -grapje-

    OMG ik d8 ff dat et waar was x'D Maare ik moest vandaag een uur nablijven :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whipple schreef:
    (...)
    heel leuk, ik heb 7 gele kaarten op een dag moeten halen, ik kan het komende school jaar iedere dag tot 19 uur op school blijven na blijven en ik heb de leraren getrakteerd op bosche bollen x'D

    -grapje-


    Grapperd. x'D Jij moet volgende week pas naar school. Dat is niet eerlijk. I'm jalous.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    LoveForTom schreef:
    (...)
    OMG ik d8 ff dat et waar was x'D Maare ik moest vandaag een uur nablijven :Y)

    ahha.. nee man (A)
    ik ben heel braaf (baby)

    Fortune schreef:
    (...)

    Grapperd. x'D Jij moet volgende week pas naar school. Dat is niet eerlijk. I'm jalous.

    ik moet wel morgen gewoon boeken gaan halen? (baby)

    Whipple schreef:
    (...)
    ahha.. nee man (A)
    ik ben heel braaf (baby)

    x'd
    Ik ook hoor! [a] Dit was de 1e keer en het was saai x'D (oke niet doordenken bij "1e keer")


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whipple schreef:
    (...)
    ik moet wel morgen gewoon boeken gaan halen? (baby)


    En moet je die dan ook kaften?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik moet gaan.
    Tot later!.
    Xx


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Ik moet gaan.
    Tot later!.
    Xx

    Laterr
    Xx


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Fortune schreef:
    (...)

    En moet je die dan ook kaften?

    jep :Y)

    en baai <33

    LoveForTom schreef:
    (...)
    x'd
    Ik ook hoor! [a] Dit was de 1e keer en het was saai x'D (oke niet doordenken bij "1e keer")

    ik had vorig jaar de eerste keer nablijven (A)

    Whipple schreef:
    (...)
    ik had vorig jaar de eerste keer nablijven (A)

    haha ok x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.