• it's nog fair and i think your really meannnn :9~


    -

    Genius schreef:
    (...)
    arm arm kind ):
    hoe doet het precies pijn dan? straks heb je keelontsteking :X

    nee ik denk gewoon keelpijn..
    gewoon met slikken een klein beetje.. praten.. maar als ik drink of iets eet is het minder erg... en strepsils helpen ook.. dus die eet ik ook heel veel..
    (A)

    LoveForTom schreef:
    (...)
    xO oke ..

    :X

    xDREIST schreef:
    (...)
    :X

    x'D
    eens kijken


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    IEWLLLL


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whipple schreef:
    (...)
    nee ik denk gewoon keelpijn..
    gewoon met slikken een klein beetje.. praten.. maar als ik drink of iets eet is het minder erg... en strepsils helpen ook.. dus die eet ik ook heel veel..
    (A)

    oh gelukkig maar n_n


    -

    Genius schreef:
    (...)
    oh gelukkig maar n_n

    haha...x'D
    hoe voelt het dan als je keelontsteking hebt? -heeft dat nog nooit gehad -

    ik ga doeii(doeg) <33


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    LoveForTom schreef:
    IEWLLLL

    Als ik hem tegen kom, echt waar ._.

    LoveForTom schreef:
    ik ga doeii(doeg) <33

    baaj <3
    ily (H)

    LoveForTom schreef:
    ik ga doeii(doeg) <33

    oke, (doeg)

    kindjes ik ga zo..
    Ik denk dat het slim is als ik wat vroeger ga slapen..(A) dus ga ik dat maar doen.. =)

    Baai <33

    See You Later, Alligator! =)

    <33

    Whipple schreef:
    (...)
    haha...x'D
    hoe voelt het dan als je keelontsteking hebt? -heeft dat nog nooit gehad -

    iedere keer als je slikt voelt het net alsof er een mes in je keel word gestoken :X en je keel word dikker en dat voel je ook wel en je gaat steeds meer via je neus praten (lol)


    -

    Whipple schreef:
    kindjes ik ga zo..
    Ik denk dat het slim is als ik wat vroeger ga slapen..(A) dus ga ik dat maar doen.. =)

    Baai <33

    See You Later, Alligator! =)

    <33

    slaap lekker mierdepier! (llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    iedere keer als je slikt voelt het net alsof er een mes in je keel word gestoken :X en je keel word dikker en dat voel je ook wel en je gaat steeds meer via je neus praten (lol)

    nee dat heb ik niet..x'D

    Genius schreef:
    (...)
    slaap lekker mierdepier! (llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll)

    jij ook lekker slapenn JacdePak <33333

    en morgen goed je best doen op school he? (baby)
    *ik moet morgen trouwens mijn boeken halen..x'D*