• Ik bedacht me net iets. Ze zeggen toch dat je in heel je leven een paar spinnen in je slaap eet en nu met al die spinnen heisa bedacht ik dit: eigenlijk moet het wel goor zijn als je midden in de nacht wakker wordt terwijl er een spin in je mond kruip ;o

    Ghaha xd
    Ik moet er niet aan denken :8

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 21:39 ]


    Only losers can act the way you do

    Ieeuw. Ik moet er niet aan denken.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jaa je eet ook iets van 100 vliegjes per dag ofzoiets.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Daar heb ik al zo vaak aan gedacht, gelukkig word ik nooit midden in de nacht wakker (lol)


    -

    Emilieeeee, ik heb een spinnen fobie. Zwijg. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    gadverdamme
    daar had ik eerst ook aan gedacht
    maar dat doe ik lekker niet


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    IEEWW
    hou op!!! :|


    You're not nobody.You're just the absence of somebody

    Ghehee. :'D
    In de Darren Shan boeken, droomde Darren ervan dat er een spin in zijn mond kroop, eitjes in hem legde en dat die uitkwamen en hem van binnenuit levend opaten. :'D


    Let the Night embrace you

    cherrycream schreef:
    Jaa je eet ook iets van 100 vliegjes per dag ofzoiets.


    Waar leef jij dan :'D? Vliegennest? xD
    Nee 40 vliegjes in je hele leven (A)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    nou, ik denk daar niet aan
    dan kan ik helemaal niet meer slapen 's nachts :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik geloof het eigenlijk niet. :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Iewww.. ik wil het niet eens weten..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    ew dnw ;_;


    There are several things that I have been doing wrong.

    WAAROM O WAAROM MOEST IK DIT WEER LEZEN? .__.
    Ik doe denk ik geen oog toe vannacht, maar dat heb ik me ookal soms een keer bedacht...
    Mijn aragnafobie is groter dan het heelal ooit zal zijn, dus ik wil er niets mee te maken hebben;
    Ik heb laatst nog eens een stunt uitgehaald om zelf een spin te vangen omdat niemand anders kon omdat ze sliepen. ><

    Die zat in een hoekje dus ik zat daar de hele tijd met mijn papiertje en angst. Ik wou een doorzichtig potje dus ging ik naar beneden en keek in de koelkast, daar vond in een bedorven flannetje, dus die heb ik weggekapt, potje uitgewassen, naar boven gegaan, potje over spin, wat mee over en weer gegaan, papiertje er snel over, en met uitgestoken handen weg gedaan, het potje staat nu in mijn kamer voor in geval van nood weer. x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Whaha x'D Ik slaap altijd op mijn buik, dus ik denk dat er dan minder spinnen in je mond komen? Maar toch wil ik er niet aan denken


    Your make-up is terrible

    Ik heb letterlijk een keer gehad dat ik smorgens een stuk spin tussen mijn tanden vond. Ik heb zo hard mijn best gedaan toen niet te moeten overgeven :'D Dat was echt goor. Maar bekijk het maar zo. Liever dat aantal spinnen, dan het even grote aantal dat je ook van koeien en varkens naar binnen werkt (als je geen vega bent)


    Wie du mir, so ich dir.