• Helleu ~

    Nou, bij ons in onze school [het stuk van de Middenschool] zijn ze verbouwingen aan het doen die zeker een jaar gaan duren. Iedereen had zoiets van: Ja leuk, geen plaspauze's meer etc. Ja oké, dat heb ik sinds kort wel voor over én ik kom opeens graag naar school. Reden? Eén van de bouwvakkers is damn cute. Hij heeft donker haar en krulletjes en is een beetje gespierd. Damn, en hij zit meestal in de gang bij ons lokaak :9~

    Om dit topic nuttig te houden: Is er bij jullie in school ook iemand waarvoor jullie graag naar school gaan?

    xoxo'

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 21:02 ]

    waarom heeft iedereen hierzo op quizlet mooie jongens op hun school, en ik eigenlijk helemaal niet, bahbah. Ik kom bij jullie op school :Y)


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    Eh... nee :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Goh, jullie tienerwereldje bestaat ook echt alleen maar uit jongens he x'D


    Your make-up is terrible

    nee..niet echt..x'D

    Ik moet nog zien of er iets leuks is om naar school te gaan.. behalve me vrienden dan.. Misschien hebben we wel een nieuwe jongen ofzo, Ik hoop dat zo want we hebben echt alleen maar gabbers op school..


    One of the Duo Of Evilness

    Ik ben nog niet naar school geweest, dus ik weet het niet (A)
    Maar ik ga weer naar school om al mijn vrienden/vriendinnen weer te zien n__n
    En, mijn crush zit toch niet bij mij op school dusja :X

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 11:52 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Allied schreef:
    Oja vraagje, heeft hij geen bouwvakkers reet? : D

    Waha ;D Neen, dat heeftie niet - voor zover ik gezien heb toch niet ;D

    OT
    ik heb nu ontdekt dat er ook iemand cute in mijn klas zit, hij is gebruind en heeft blonde haren :9~

    Nee.

    Al de gasten van vorig jaar van het 6de ;o die waren leuk, maar zitten niet meer in mijn school.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Al de gasten van vorig jaar van het 6de ;o die waren leuk, maar zitten niet meer in mijn school.

    Ja, want Jarrik is zo'n onwijs lekkerding (nerd) En die ene ook, waarover Jarrik mij verteld heeft waar jij ... wahaha XD sorry ;x

    Alysse schreef:
    Al de gasten van vorig jaar van het 6de ;o die waren leuk, maar zitten niet meer in mijn school.

    Er is een nieuwe blonde bij ons op school. Zo'n mooie. Da gy die nog ni gezien hebt. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    ja men beste vriend ^^


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Mooie jongens bij mij op school? Nope. De enige mooie waren die van de oudere jaren en aangezien ik in mijn laatste jaar zit, zijn die dus allemaal weg :|


    You're a star in heaven.

    Vroeger wel ja. Vanaf mijn eerste dag als eerstejaar was ik daar echt smoorverliefd op. Dit jaar is hij naar de sportschool. Voor hem ging ik graag naar school, nu is het wel raar om hem niet meer te zien. Maar het is beter zo.

    De leukste jongen is net de school uit. ;(


    Don't let 'em say you ain't beautiful.