• Serieus, wij beginnen maandag al met L.O als eerste les uur, en ik ben juist alles behalve sportief, dus ik zal als een zombie de les moeten meevolgen. En dan sluiten we bijna elke dag af met wiskunde, Frans en Handel. De vakken waar ik juist zo goed in ben. [/sarcasme]

    Ik weet nu al dat ik me niét zal kunnen concentreren op school, hoe vroeg ik ook in bed kruip..

    Om het topic nuttig te maken, hebben jullie ook zo'n lessenrooster waar je juist met de hoofdvakken eindigt of met L.O start?


    You'll never dream alone. <3

    Ik eindig woensdag met L.O. waardoor ik me hard zal mogen haasten om de bus te halen ><


    You're a star in heaven.

    Ik moet 3x in de week tot half 5 en 2x om 8:10 beginnen + 7 tussenuren + ZW-uur. Dat zuigt =|

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 20:15 ]


    Life is hard and then we die

    Dat niet, maar ik heb wel een kutrooster. Maar dat komt gwn door de school [a] Want sommige mensen hbben 4 tussenuren in 1 week en sommige 1. Dus volgende week gooien ze weer alle roosters om .__.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Kikaaaa ik leef met je mee.

    Ik start bijna elke dag met een kaka hoofdvak en eindig maandag met twee uur L.O --'


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik haat mijn lessenrooster. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Allied schreef:
    Kikaaaa ik leef met je mee.

    Ik start bijna elke dag met een kaka hoofdvak en eindig maandag met twee uur L.O --'


    Ik eindig vaak met een hoofdvak. ><
    En begin vaak met L.O, Godsdienst en geschiedenis. Hoofdvakken zijn niet leuk. ><


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ik eindig vaak met een hoofdvak. ><
    En begin vaak met L.O, Godsdienst en geschiedenis. Hoofdvakken zijn niet leuk. ><

    Mijn klas word gesplits tijdens de hoofvakken.

    Ze kunnen ons niet aan. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Allied schreef:
    (...)
    Mijn klas word gesplits tijdens de hoofvakken.

    Ze kunnen ons niet aan. : D


    Onze klas is al in drie gesplitst en tuurlijk waren ze zo dom om even de jongens uit de klas te halen. Pffrt, wie haalt er nu alle jongens uit de klas. Dat is slecht voor de samenleving. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Onze klas is al in drie gesplitst en tuurlijk waren ze zo dom om even de jongens uit de klas te halen. Pffrt, wie haalt er nu alle jongens uit de klas. Dat is slecht voor de samenleving. ;x

    Ze willen dat je een non word.

    Heb je dat niet door? Ö


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik begin maandag ook met L.O twee uren na elkaar met de twee domste leerkrachten ever.

    Ik moet elke maandag, donderdag en vrijdag tot 15:20 naar school. Dinsdags tot half drie en woensdag moet ik tot tien voor een. Ik begin de week met muziek en tekenen [/ik slaap dat lekker uit x'D] En ik eindig de week met handvaardigheid, waar ik dus niets doe. :Y) Maar verder heb ik een kutrooster met een uur meer wiskunde dan vorig jaar ><


    And now we're counting down to Phase Zero.

    nee, maar ik heb 3 keer tot het negende O.o


    You're not nobody.You're just the absence of somebody