• Serieus, wij beginnen maandag al met L.O als eerste les uur, en ik ben juist alles behalve sportief, dus ik zal als een zombie de les moeten meevolgen. En dan sluiten we bijna elke dag af met wiskunde, Frans en Handel. De vakken waar ik juist zo goed in ben. [/sarcasme]

    Ik weet nu al dat ik me niét zal kunnen concentreren op school, hoe vroeg ik ook in bed kruip..

    Om het topic nuttig te maken, hebben jullie ook zo'n lessenrooster waar je juist met de hoofdvakken eindigt of met L.O start?


    You'll never dream alone. <3

    Nou, ik heb de afgelopen vijf schooljaren maandag het eerste uur L.O. gehad, dus. (cat)

    We eindigen met alle kutvakken en beginnen met alle kutvakken x_x


    All was well.

    Ik heb maandag, dinsdag en donderdag tot 16.30 >< Maar ik mag wel 2x een uur later beginnen, maar dat is niet leuk ;s
    Ik heb ook 2x twee uur economie na elkaar en die vrouw heeft zo'n f.cking schelle stem. :/


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Wij eindigden vorig jaar om half 5 of soms wel 5 uur met L.O. :|
    En dan mocht ik nog meer dan een uur gaan fietsen naar school, waarom kon dat niet inbegrepen worden bij L.O.?


    Think before you act.

    Mietjuh schreef:
    Nou, ik heb de afgelopen vijf schooljaren maandag het eerste uur L.O. gehad, dus. (cat)


    Ik kan daar heel stiekem niet tegen, want dit kind heeft ochtendhumeur en die docent mag mij zo niet. Want ze schreeuwt en gilt naar mij wanneer ik iets fout doe. Ja sorry, kan ik er wat aan doen dat ik niet sportief ben.


    You'll never dream alone. <3

    Wij hebben op dinsdag een blokuur Duits. Nou, daar word je depressief van. En we hebben maandag de eerste twee uur Technologie en dat vak is belachelijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ik kan daar heel stiekem niet tegen, want dit kind heeft ochtendhumeur en die docent mag mij zo niet. Want ze schreeuwt en gilt naar mij wanneer ik iets fout doe. Ja sorry, kan ik er wat aan doen dat ik niet sportief ben.

    Same hier, van dat schreeuwen en gillen. :'DDD

    Gewoon er het beste van maken, na een tijdje ben je het wel gewoon. ^^

    YOULOSE schreef:
    Wij eindigden vorig jaar om half 5 of soms wel 5 uur met L.O. :|
    En dan mocht ik nog meer dan een uur gaan fietsen naar school, waarom kon dat niet inbegrepen worden bij L.O.?


    Dat had ik ook vorig jaar, maar toen had ik minder problemen mee aangezien ik dan geen ochtendhumeur heb en dan juist wél veel energie in huis heb.


    You'll never dream alone. <3

    LO het eerste uur vindik vies ;x ik vind het al goor als wij het het 5e uur hebben want dan stink je zo de andere uren ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb alleen maar kutvakken x'D

    Geesz schreef:
    Wij hebben op dinsdag een blokuur Duits. Nou, daar word je depressief van. En we hebben maandag de eerste twee uur Technologie en dat vak is belachelijk.


    Wij hebben vrijdag de laatste twee lange uren Handel. En die docent legt alles zo héél eentonig uit, waardoor je slaapneigingen krijgt. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Mijn lessenrooster suckt ook, ik eindig vrijdag met Nederlands correspondatie.
    Niemand wilt vrijdag eindigen met Nederlands correspondatie. -.-
    En L.O. heb ik maandag 3e en 4e uur. ._.

    Ik heb ongelovelijk veel blokuren *zucht.
    Duits, Natuurkunde, scheikunde, bio ook volgens mij... engels en nederlands. en ckv, en gym, maar daar heb ik altijd een blokuur van dus.. ik had vandaag gym, de laatste twee uur, maar het begon keihard te regenen dus we mochten weg x)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 19:51 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    ik had eerst vrijdag eerste 2 uur LO.
    Daarna blokuur Techniek & daarna blokuur Frans en nog Nederlands.

    maar ik moet mijn lesrooster nog krijgen.


    we've only said goodbye with words

    En we beginnen maandag met Wiskunde, daarna frans, nederlands, frans > < damn, en ik heb ook een hekel aan bedrijfseconomie [/handel dus]
    En we hebben vrijdag 's ochtends 2 uur LO, nuja, eigenlijk vind ik dat goed, want ik keek altijd kei hard op tegen LO omdat we dat altijd ergens laatst hadden, en dan is het al rap voorbij, en heb ik een reden waarom ik zo lui ben ;d

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 20:06 ]


    Some people make the world special just by being in it